Liow Tong Lai: Pecat 12 Anggota MCA, Tak Boleh Di Anggap Krisis Parti

Liow Tong Lai: Pecat 12 Anggota MCA, Tak Boleh Di Anggap Krisis Parti - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Liow Tong Lai: Pecat 12 Anggota MCA, Tak Boleh Di Anggap Krisis Parti, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Liow Tong Lai: Pecat 12 Anggota MCA, Tak Boleh Di Anggap Krisis Parti
link : Liow Tong Lai: Pecat 12 Anggota MCA, Tak Boleh Di Anggap Krisis Parti

Baca juga


Liow Tong Lai: Pecat 12 Anggota MCA, Tak Boleh Di Anggap Krisis Parti


BENTONG: Presiden MCA, Datuk Seri Liow Tiong Lai menegaskan bahawa parti itu tidak mempunyai masalah dalaman, sebaliknya lebih mantap dan bersatu padu dalam menghadapi Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14), 9 Mei ini.

Beliau berkata isu pemecatan 12 anggotanya semalam tidak boleh dianggap ada wujudnya krisis dalaman parti kerana mereka ini mempergunakan parti ini untuk agenda peribadi masing-masing tanpa mengutamakan kepentingan kepartian.

"Kita yakin masih ramai anggota dan veteran parti mendukung dan menyokong perjuangan parti," katanya kepada pemberita semasa kempen hari ketiganya sebagai calon Barisan Nasional (BN) bagi mempertahankan kerusi Parlimen Bentong di sini hari ini.

Beliau berkata demikian ketika mengulas isu pemecatan 12 anggotanya yang didapati melakukan tindakan bercanggah dengan Artikel 122 perlembagaan kerana bertanding sebagai calon Bebas dan calon parti pembangkang pada PRU14.

Tujuh daripada mereka telah bertindak menjadi calon Bebas dan calon parti pembangkang manakala lima lagi menjadi pencadang atau penyokong atau saksi kepada calon-calon tersebut. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Liow Tong Lai: Pecat 12 Anggota MCA, Tak Boleh Di Anggap Krisis Parti

Sekianlah artikel Liow Tong Lai: Pecat 12 Anggota MCA, Tak Boleh Di Anggap Krisis Parti kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Liow Tong Lai: Pecat 12 Anggota MCA, Tak Boleh Di Anggap Krisis Parti dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/liow-tong-lai-pecat-12-anggota-mca-tak.html

Subscribe to receive free email updates: