Bekas Pemimpin PKR, Chegubard Di Tahan Polis Tengah Malam Tadi !

Bekas Pemimpin PKR, Chegubard Di Tahan Polis Tengah Malam Tadi ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bekas Pemimpin PKR, Chegubard Di Tahan Polis Tengah Malam Tadi !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bekas Pemimpin PKR, Chegubard Di Tahan Polis Tengah Malam Tadi !
link : Bekas Pemimpin PKR, Chegubard Di Tahan Polis Tengah Malam Tadi !

Baca juga


Bekas Pemimpin PKR, Chegubard Di Tahan Polis Tengah Malam Tadi !


SHAH ALAM: Bekas pemimpin Keadilan, Badrul Hisham Shaharin atau lebih dikenali sebagai Chegubard ditahan polis sekitar jam 12.35 tengah malam tadi. 


Menurut Badrul yang juga Pengasas Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), beliau telah dibawa ke Ibu Pejabat Polis Shah Alam dan kemungkinan besar akan di dakwa di mahkamah. 

Beliau mungkin bakal didakwa kerana laporan polis pemuda PPBM Shah Alam dan dua laporan polis Pakatan Harapan (PH) ke atasnya gara-gara menyerang bekas Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Azmin Ali. 

"InsyaAllah saya Tak ada apa cuma ada dua kalimah... saya tahu jalan yg saya pilih sgt berduri serang koruptor tak kira siapa... Menganggu "skrip besar" yg mereka ghairah caturkan... Saya akan hadap jika tidak ada peguam tampil membantu pun saya akan Terus hadap sendirian.... Dedah korup Azmin Dan skrip besar mereka hasilnya AG arah dakwa segera", kata kenyataan Chegubard di facebook beliau. #PDO



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Bekas Pemimpin PKR, Chegubard Di Tahan Polis Tengah Malam Tadi !

Sekianlah artikel Bekas Pemimpin PKR, Chegubard Di Tahan Polis Tengah Malam Tadi ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bekas Pemimpin PKR, Chegubard Di Tahan Polis Tengah Malam Tadi ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/bekas-pemimpin-pkr-chegubard-di-tahan.html

Subscribe to receive free email updates: