Adnan: Warga DUN Pelangai Bakal Terima "Kemudahan" Mesin ATM !

Adnan: Warga DUN Pelangai Bakal Terima "Kemudahan" Mesin ATM ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Adnan: Warga DUN Pelangai Bakal Terima "Kemudahan" Mesin ATM !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Adnan: Warga DUN Pelangai Bakal Terima "Kemudahan" Mesin ATM !
link : Adnan: Warga DUN Pelangai Bakal Terima "Kemudahan" Mesin ATM !

Baca juga


Adnan: Warga DUN Pelangai Bakal Terima "Kemudahan" Mesin ATM !


BENTONG: Penduduk di sekitar kawasan Pelangai di sini mendapat khabar gembira apabila mereka akan menerima kemudahan mesin pengeluaran wang automatik (ATM) di Stesen Minyak Smart Felda Chemomoi tidak lama lagi.

Calon Dewan Undangan Negeri (DUN) Pelangai, Datuk Seri Adnan Yaakob berkata, mesin ATM yang disediakan oleh Agro  Bank itu bakal memberikan kemudahan buat penduduk setempat bagi transaksi pengeluaran dan pemindahan wang.

"Ini adalah usaha kita untuk memberi kemudahan kepada penduduk yang tinggal jauh dari bandar malah, penduduk khususnya di kawasan Pelangai di sini telah lama memohon supaya disediakan mesin ATM.

"Peruntukkan sebanyak RM88,000 telah telah disediakan bagi kos ubah suai tempat dan penyediaan mesin ATM berkenaan malah, sewa tempat di stesen tersebut turut ditanggung  sebanyak RM4,000 sebulan," katanya ketika berucap pada Majlis Ramah Mesra Menteri Besar Pahang di Dataran Pahang di sini hari ini.

Turur hadir Ketua Pengarah Penerangan Malaysia, Datuk Ibrahim Abdul Rahman dan Pengarah Risda Malaysia, Datuk Zahidi Zainul Abidin. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Adnan: Warga DUN Pelangai Bakal Terima "Kemudahan" Mesin ATM !

Sekianlah artikel Adnan: Warga DUN Pelangai Bakal Terima "Kemudahan" Mesin ATM ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Adnan: Warga DUN Pelangai Bakal Terima "Kemudahan" Mesin ATM ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/adnan-warga-dun-pelangai-bakal-terima.html

Subscribe to receive free email updates: