Wan Azizah Optimis Pembebasan Anwar Ibrahim Cetuskan Inspirasi

Wan Azizah Optimis Pembebasan Anwar Ibrahim Cetuskan Inspirasi - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Wan Azizah Optimis Pembebasan Anwar Ibrahim Cetuskan Inspirasi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wan Azizah Optimis Pembebasan Anwar Ibrahim Cetuskan Inspirasi
link : Wan Azizah Optimis Pembebasan Anwar Ibrahim Cetuskan Inspirasi

Baca juga


Wan Azizah Optimis Pembebasan Anwar Ibrahim Cetuskan Inspirasi


KUALA LUMPUR: Presiden KEADILAN Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail hari ini optimis pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim akan meniup semangat perubahan di kalangan rakyat.

Presiden Pakatan Harapan itu menyatakan keyakinan tersebut selepas merasmikan upacara kiraan hari menuju pembebasan ikon Reformasi itu di ibu pejabat KEADILAN hari ini.

Walaupun cuaca panas, Dr Wan Azizah yang juga merupakan isteri kepada Anwar kelihatan tersenyum riang sewaktu menyingkap tirai merah yang menutup angka gergasi kiraan hari itu.

“Anwar sekarang dalam penjara dan sebelum ini kita tak nampak beliau di depan mata.

“Sekarang beliau akan dibebaskan dan ia menghantar isyarat yang kita ada peluang untuk perubahan,” kata anggota Parlimen Permatang Pauh itu pda sidang media selepas pelancaran.

Anwar yang kekal memimpin gabungan pembangkang dari sebalik jeriji penjara dijangka akan dibebaskan pada 8 Jun 2018.

Beliau sebelum ini dipenjarakan selama 5 tahun kerana Fitnah II yang digubah oleh pihak UMNO BN. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Wan Azizah Optimis Pembebasan Anwar Ibrahim Cetuskan Inspirasi

Sekianlah artikel Wan Azizah Optimis Pembebasan Anwar Ibrahim Cetuskan Inspirasi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Wan Azizah Optimis Pembebasan Anwar Ibrahim Cetuskan Inspirasi dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/02/wan-azizah-optimis-pembebasan-anwar.html

Subscribe to receive free email updates: