Ahli Parlimen Paya Besar Meninggal Dunia Di Kediammanya

Ahli Parlimen Paya Besar Meninggal Dunia Di Kediammanya - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ahli Parlimen Paya Besar Meninggal Dunia Di Kediammanya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ahli Parlimen Paya Besar Meninggal Dunia Di Kediammanya
link : Ahli Parlimen Paya Besar Meninggal Dunia Di Kediammanya

Baca juga


Ahli Parlimen Paya Besar Meninggal Dunia Di Kediammanya


KUANTAN: Ahli Parlimen Paya Besar, Datuk Seri Abdul Manan Ismail meninggal dunia di kediamannya di Kuala Lumpur hari ini.

Adiknya, Datuk Seri Muhammad Safian ketika dihubungi  mengesahkan mengenai perkara berkenaan.


Muhammad Safian berkata, beliau dimaklumkan adiknya itu terjatuh di dalam bilik air ketika hendak mengambil air sembahyang Maghrib.
"Buat masa ini, arwah masih di Kuala Lumpur dan saya berurusan dengan ahli keluarga sama ada arwah akan di
bawa pulang ke sini atau tidak," katanya. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Ahli Parlimen Paya Besar Meninggal Dunia Di Kediammanya

Sekianlah artikel Ahli Parlimen Paya Besar Meninggal Dunia Di Kediammanya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ahli Parlimen Paya Besar Meninggal Dunia Di Kediammanya dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/02/ahli-parlimen-paya-besar-meninggal.html

Subscribe to receive free email updates: