Rela kesal Shafie Apdal perlekeh fungsinya

Rela kesal Shafie Apdal perlekeh fungsinya - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rela kesal Shafie Apdal perlekeh fungsinya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rela kesal Shafie Apdal perlekeh fungsinya
link : Rela kesal Shafie Apdal perlekeh fungsinya

Baca juga


Rela kesal Shafie Apdal perlekeh fungsinya

THE MALAYSIAN TIMES
 


PUTRAJAYA: Jabatan Sukarelawan Malaysia (Rela) kesal dengan kenyataan yang dibuat Presiden parti Warisan Sabah (Warisan), Datuk Seri Mohd Shafie Apdal yang mempersoalkan kredibiliti dan memperlekeh peranan anggotanya yang ditugaskan di Zon Selamat Timur Sabah (Esszone).

Rela berpendapat kenyataan presiden parti itu sangat mengelirukan terutamanya kepada masyarakat Sabah dan ia merupakan satu penghinaan kepada 3.05 juta ahli Rela di seluruh negara,” katanya dalam kenyataan di sini.

Menerusi video yang tular di laman sosial semalam, Mohd Shafie ketika berucap dalam program Bicara Presiden Warisan di Tuaran, Sabah, dilihat mempertikaikan tindakan menempatkan anggota Rela yang tidak mahir dalam mengendalikan senjata api untuk penugasan di Esszone.

Beliau dilaporkan berkata bahawa anggota Rela hanya sesuai untuk perkhidmatan kawalan trafik di majlis-majlis kenduri sahaja.

Rela berkata anggota yang dipilih untuk penugasan itu perlu melalui kursus asas dan kursus khas penugasan Esszone termasuk pengendalian senjata api.- Bernama



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Rela kesal Shafie Apdal perlekeh fungsinya

Sekianlah artikel Rela kesal Shafie Apdal perlekeh fungsinya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rela kesal Shafie Apdal perlekeh fungsinya dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/01/rela-kesal-shafie-apdal-perlekeh.html

Subscribe to receive free email updates: