Tragedi Grenfell: 42 Mayat Dalam Satu Bilik?

Tragedi Grenfell: 42 Mayat Dalam Satu Bilik? - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tragedi Grenfell: 42 Mayat Dalam Satu Bilik?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tragedi Grenfell: 42 Mayat Dalam Satu Bilik?
link : Tragedi Grenfell: 42 Mayat Dalam Satu Bilik?

Baca juga


Tragedi Grenfell: 42 Mayat Dalam Satu Bilik?



SATU dakwaan berhubung insiden kebakaran di Menara Grenfell, London pada minggu lalu mendedahkan sebanyak 42 mayat ditemui dalam satu bilik oleh pasukan mencari dan keselamatan.

Dipercayai mayat kesemua mangsa itu ditemui di dalam salah sebuah unit pangsapuri tersebut beberapa hari lalu.

Menerusi satu video yang dimuat naik di Youtube menunjukkan seorang lelaki yang tidak bernama bercakap di hadapan bangunan menara yang hangus itu.

Lelaki berkenaan berkata: "Saya mempunyai seorang rakan yang bertugas untuk pasukan bomba di sini. Semalam menerusi panggilan telefon, dia memberitahu meeka menemui kira-kira 42 mayat dalam satu bilik, semuanya bersembunyi bersama. Tiada siapa yang tahu mengenainya.

"Hanya kerana kami kenal lelaki itu yang merupakan anggota bomba memberitahu kami berhubung perkara ini, tetapi dia tidak boleh cakap banyak.

"Dia tidak boleh tampil kerana dia mungkin akan dipecat atau sesuatu lain. Tetapi katanya mereka menemui 42 mayat dalam satu bilik, dari kanak-kanak kepada orang tua." - Mail Online



✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sJxw3L

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Tragedi Grenfell: 42 Mayat Dalam Satu Bilik?

Sekianlah artikel Tragedi Grenfell: 42 Mayat Dalam Satu Bilik? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tragedi Grenfell: 42 Mayat Dalam Satu Bilik? dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/tragedi-grenfell-42-mayat-dalam-satu.html

Subscribe to receive free email updates: