Empat banduan, Termasuk Dari Malaysia, Lari Dari Jel Di Bali

Empat banduan, Termasuk Dari Malaysia, Lari Dari Jel Di Bali - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Empat banduan, Termasuk Dari Malaysia, Lari Dari Jel Di Bali, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Empat banduan, Termasuk Dari Malaysia, Lari Dari Jel Di Bali
link : Empat banduan, Termasuk Dari Malaysia, Lari Dari Jel Di Bali

Baca juga


Empat banduan, Termasuk Dari Malaysia, Lari Dari Jel Di Bali



Denpasar: Empat banduan warga asing melarikan diri dari Penjara Kerobokan di Bali menerusi terowong.

Kejadian itu disahkan semalam oleh ketua penjara berkenaan.

Pegawai berkata, pengawal penjara menyedari kejadian itu ketika melakukan pemeriksaan pagi semalam.

Keempat-empat banduan berkenaan melarikan diri menerusi lubang 50 x 70 sentimeter yang digali di belakang klinik penjara yang bersambung pada terowong berair sepanjang 15 meter menuju ke jalan raya utama di luar penjara yang terletak di Denpasar itu.

Menurut polis, empat banduan itu ialah warga Australia, Shaun Edward Davidson, 33, rakyat Bulgaria, Dimitar Nikolov Iliev, 43, warga India, Sayed Mohammed Said, 31, dan rakyat Malaysia Tee Kok King, 50.

Ketua penjara, Tonny Nainggolan berkata, Davidson yang berasal dari Perth hanya tinggal tiga bulan untuk menamatkan hukuman penjara setahunnya. Dia dipenjara kerana kesalahan imigresen.

Iliev pula menjalani hukuman penjara tujuh tahun kerana kesalahan penggubahan wang haram serta satu kes lain sementara Said dan Tee didapati bersalah dalam kes dadah dan masing-masing dihukum 14 dan tujuh tahun penjara.

Kejadian banduan lari dari penjara adalah perkara biasa di Indonesia.

Kesesakan menjadi masalah utama di penjara di negara itu, kesan daripada kekurangan pembiayaan dan peningkatan pesalah dadah yang ditahan.

Sementara itu, pihak berkuasa Indonesia berkata, gerakan mencari keempat-empat banduan berkenaan masih dilakukan.- HMetro


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tHxlTQ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Empat banduan, Termasuk Dari Malaysia, Lari Dari Jel Di Bali

Sekianlah artikel Empat banduan, Termasuk Dari Malaysia, Lari Dari Jel Di Bali kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Empat banduan, Termasuk Dari Malaysia, Lari Dari Jel Di Bali dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/empat-banduan-termasuk-dari-malaysia.html

Subscribe to receive free email updates: