Tindakan Imam Masjid London Halang Pukul Penyerang Dipuji

Tindakan Imam Masjid London Halang Pukul Penyerang Dipuji - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tindakan Imam Masjid London Halang Pukul Penyerang Dipuji, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tindakan Imam Masjid London Halang Pukul Penyerang Dipuji
link : Tindakan Imam Masjid London Halang Pukul Penyerang Dipuji

Baca juga


Tindakan Imam Masjid London Halang Pukul Penyerang Dipuji


LONDON: Polis memuji tindakan iman masjid, Mohammed Mahmoud yang berusaha memujuk orang ramai agar tidak memukul penyerang yang merempuh jemaah Muslim di Finsbury Park semalam.

Orang ramai yang marah dengan kejadian itu menarik suspek keluar daripada van dan mahu membelasahnya.

Bagaimanapun, Mohammed merayu dan memujuk agar suspek tidak dipukul, sebaliknya menyerahkannya kepada polis.

Sementara itu, bahagian perkhidmatan keselamatan berkata suspek tiada dalam senarai yang boleh dikaitkan dengan kegiatan pelampau.

"Pihak berkuasa tidak mengesan sebarang perbuatan yang berunsur extremisme yang boleh dikaitkan dengan lelaki itu," kata jurucakap Kementerian Dalam Negeri kepada Sky News. - Reuters


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rP8BHD

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Tindakan Imam Masjid London Halang Pukul Penyerang Dipuji

Sekianlah artikel Tindakan Imam Masjid London Halang Pukul Penyerang Dipuji kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tindakan Imam Masjid London Halang Pukul Penyerang Dipuji dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/tindakan-imam-masjid-london-halang.html

Subscribe to receive free email updates: