'Sekarang Semua Ahli Keluarga Saya Sudah Tiada'

'Sekarang Semua Ahli Keluarga Saya Sudah Tiada' - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Sekarang Semua Ahli Keluarga Saya Sudah Tiada', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Sekarang Semua Ahli Keluarga Saya Sudah Tiada'
link : 'Sekarang Semua Ahli Keluarga Saya Sudah Tiada'

Baca juga


'Sekarang Semua Ahli Keluarga Saya Sudah Tiada'


Semalam rakyat Malaysia dikejutkan dengan berita satu kemalangan yang meragut 8 nyawa di Kilometer 25, Jalan Keratong-Bahau berdekatan Ladang Risda Palong petang semalam. 

BACA: 8 MAUT KEMALANGAN LIBATKAN 4 BUAH KENDERAAN

Bagi Wan Muhammad Hazim Wan Mohd Fauzi, 19, sudah pasti amat menyedihkan apabila dia kehilangan kesemua anggota keluarga dalam kemalangan tersebut. 

"AYAH beriya-iya mengajak mengikutnya menghantar adik (Wan Nor Athirah) yang akan memulakan semula pengajian di Kolej Vokasional Kuantan selepas bercuti, tetapi saya mempunyai urusan perniagaan tidak dapat ikut serta.

"Saya sangat terkilan. Sekarang semua ahli keluarga saya sudah tiada,"

Menurutnya lagi, ahli keluarganya yang maut ialah bapanya Wan Mohd Fauzi Wan Ibrahim, 51, ibunya Masnoraida M Yusoff; 45;  Wan Muhammad Muhaimin, 22; Wan Nor Athirah, 18; Wan Mohd Amar Haziq, 13; dan Wan Nor Alisya, 7.


Dia hanya mengetahui tentang kejadian tersebut kira-kira 6 petang semalam selepas diberitahu oleh anggota polis yang datang ke rumahnya di Putrajaya. Wan Muhammad Hazim mengesahkan ahli keluarga yang terkorban berdasarkan pakaian yang dipakai oleh adiknya Wan Nor Athirah. 

Kesemua jenazah ahli keluarganya akan dibawa ke kampung halaman di Melor, Kelantan untuk dikebumi selepas proses bedah siasat diselesaikan. Semalam, kemalangan melibatkan 4 buah kenderaan dipercayai apabila sebuah treler memasuki laluan bertentangan dan bertembung dengan Proton Exora yang dinaiki oleh enam beranak sebelum dihempap treler berkenaan. 

Kemalanngan itu juga turut meragut dua lagi nyawa sepasang suami isteri yang menaiki Perodua Myvi yang dikatakan tercampak keluar dari kenderaan. Mangsa ialah Osman Mohamed Taip 31 serta isterinya Rosniza Othman manakala anak lelaki mereka berusia tiga tahun parah. Pemandu treler dan pemandu Toyota Vios tidak mengalami sebarang kecederaan. - www.kakishare.my

Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tbazmG

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel 'Sekarang Semua Ahli Keluarga Saya Sudah Tiada'

Sekianlah artikel 'Sekarang Semua Ahli Keluarga Saya Sudah Tiada' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Sekarang Semua Ahli Keluarga Saya Sudah Tiada' dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/sekarang-semua-ahli-keluarga-saya-sudah_11.html

Subscribe to receive free email updates: