Projek Kumbahan Pulau Redang Siap 2020

Projek Kumbahan Pulau Redang Siap 2020 - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Projek Kumbahan Pulau Redang Siap 2020, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Projek Kumbahan Pulau Redang Siap 2020
link : Projek Kumbahan Pulau Redang Siap 2020

Baca juga


Projek Kumbahan Pulau Redang Siap 2020

SETIU – Projek kumbahan dengan kos RM67.2 juta bagi memulihara kebersihan Pulau Redang, dijangka siap dalam tempoh tiga tahun, kata Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Razif Abd Rahman.

Beliau berkata projek itu akan ditender pada Ogos ini yang melibatkan proses membina dan menaik taraf sistem rawatan kumbahan sedia ada di 13 premis hotel dan chalet.

“Apabila siapnya projek ini, ia mampu menyelesaikan pelbagai masalah yang sering diajukan pihak pengusaha hotel. Masalah perparitan juga akan diselesaikan.

“Namun dalam tempoh terdekat ini, saya mengarahkan Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) melihat dan mengkaji penyelesaian jangka masa pendek menangani isu kumbahan, perparitan dan isu lain,” katanya kepada Bernama selepas mengadakan lawatan di sekitar Pulau Redang di sini.

Selain itu, kerajaan negeri memutuskan untuk membina jeti baharu di Kampung Teluk Bakau di sini yang membabitkan kos sebanyak RM4.5 juta.

Ahmad Razif, yang juga Pengerusi Jawatankuasa Pelancongan dan Kebudayaan Terengganu, berkata projek itu mampu memberi manafaat kepada 2,000 penduduk sekitar.

Beliau berkata kerajaan negeri turut memutuskan untuk menubuh satu pasukan petugas bagi meninjau keadaan kebersihan di Pulau Redang, Pulau Bidong dan Pulau Lang Tengah dari semasa ke semasa. – BERNAMA

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sJB7Pd

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Projek Kumbahan Pulau Redang Siap 2020

Sekianlah artikel Projek Kumbahan Pulau Redang Siap 2020 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Projek Kumbahan Pulau Redang Siap 2020 dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/projek-kumbahan-pulau-redang-siap-2020.html

Subscribe to receive free email updates: