Pesawat China Eastern Patah Balik Ke Sydney

Pesawat China Eastern Patah Balik Ke Sydney - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pesawat China Eastern Patah Balik Ke Sydney, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pesawat China Eastern Patah Balik Ke Sydney
link : Pesawat China Eastern Patah Balik Ke Sydney

Baca juga


Pesawat China Eastern Patah Balik Ke Sydney


WELLINGTON: Pesawat China Eastern yang dalam perjalanan menuju ke Shanghai terpaksa berpatah balik ke Sydney selepas mengalami masalah enjin.

Media Australia yang memetik Pengurus Besar China Eastern Airlines, Kathy Zhang, melaporkan pesawat Airbus A330 itu berjaya mendarat dengan selamat dan tiada kecederaan dilaporkan.

"Kru pesawat berjaya mengesan situasi luar biasa pada enjin bahagian kiri pesawat dan membuat keputusan untuk segera berpatah balik ke Sydney.

"Semua anak kapal dan penumpang berjaya mendarat dengan selamat," kata Zhang. Sementara itu, beberapa keping gambar yang disiarkan oleh media Australia menunjukkan lubang besar pada bahagian kiri pesawat terbabit.

Berikutan itu, Biro Keselamatan Pengangkutan Australia mengumumkan pihaknya akan menyiasat kejadian berkenaan. - Reuters


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2scDN7B

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Pesawat China Eastern Patah Balik Ke Sydney

Sekianlah artikel Pesawat China Eastern Patah Balik Ke Sydney kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pesawat China Eastern Patah Balik Ke Sydney dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/pesawat-china-eastern-patah-balik-ke.html

Subscribe to receive free email updates: