Minecraft Dengan Sokongan 4K Dan HDR Bakal Hadir Tidak Lama Lagi

Minecraft Dengan Sokongan 4K Dan HDR Bakal Hadir Tidak Lama Lagi - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Minecraft Dengan Sokongan 4K Dan HDR Bakal Hadir Tidak Lama Lagi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Minecraft Dengan Sokongan 4K Dan HDR Bakal Hadir Tidak Lama Lagi
link : Minecraft Dengan Sokongan 4K Dan HDR Bakal Hadir Tidak Lama Lagi

Baca juga


Minecraft Dengan Sokongan 4K Dan HDR Bakal Hadir Tidak Lama Lagi

Minecraft, salah satu permainan yang dimiliki oleh Microsoft turut menerima sedikit kemaskini pada acara E3 2017 hari ini. Microsoft mengatakan, Minecraft bakal menerima kemaskini pada bulan Ogos kelak, yang mana akan menawarkan sokongan untuk selarikan permainan tersebut pada pelbagai platform, daripada iOS, Android, sehinggalah kepada Xbox One.

Ini bermakna, anda boleh memainkan permainan Minecraft bersama-sama rakan anda yang lain tanpa kira platform. Walaubagaimanapun, buat masa ini, penyelarian ini tidak menyertakan PlayStation 4 dan Xbox 360 buat masa ini.

Disamping itu, permainan yang mencabar kreativiti ini turut akan menerima kemaskini grafik, dan menawarkan resolusi 4K tidak lama lagi. Selain hanya pada resolusi, ia juga akan menyertakan gambar dalam bentuk HDR, dan tekstur yang lebih jelas melaluinya.

Untuk menikmati resolusi 4K ini, pengguna akan memerlukan komputer Windows 10 yang sangat berkuasa, atau menggunakan konsol Xbox One X yang terbaru.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2taOQeG

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Minecraft Dengan Sokongan 4K Dan HDR Bakal Hadir Tidak Lama Lagi

Sekianlah artikel Minecraft Dengan Sokongan 4K Dan HDR Bakal Hadir Tidak Lama Lagi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Minecraft Dengan Sokongan 4K Dan HDR Bakal Hadir Tidak Lama Lagi dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/minecraft-dengan-sokongan-4k-dan-hdr.html

Subscribe to receive free email updates: