Mak Mertua “Over”. Sepatutnya Giliran Isteri Balik Raya. Perbuatan Suami Buat Ramai TERDUDUK !!!

Mak Mertua “Over”. Sepatutnya Giliran Isteri Balik Raya. Perbuatan Suami Buat Ramai TERDUDUK !!! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mak Mertua “Over”. Sepatutnya Giliran Isteri Balik Raya. Perbuatan Suami Buat Ramai TERDUDUK !!!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mak Mertua “Over”. Sepatutnya Giliran Isteri Balik Raya. Perbuatan Suami Buat Ramai TERDUDUK !!!
link : Mak Mertua “Over”. Sepatutnya Giliran Isteri Balik Raya. Perbuatan Suami Buat Ramai TERDUDUK !!!

Baca juga


Mak Mertua “Over”. Sepatutnya Giliran Isteri Balik Raya. Perbuatan Suami Buat Ramai TERDUDUK !!!

Loading...

Kisah saya mengenai keluarga mertua dan juga peranan seorang suami dalam membela kepentingan isteri dan anak anak bila balik kampung.saya dan suami dah 10 tahun kahwin dan dikurniakan 2 orang anak, seorang baru saja lahir.

Gambar Sekadar Hiasan

Kisahnya tahun ini merupakan turn untuk beraya di rumah mak ayah saya dan tiada masalah apa sehingga saya selesai pantang…btl2 pada hari ke hbs pantang suami saya tiba tiba menyuarakan hasrat untuk balik kampung.bila ditanya lebih lanjut rupanya maknya sudah mula suara tak puas hati tak balik kampung sedangkan tahun ini memang turn beraya di pihak saya.Untuk pengetahuan saya bersalin operate dan doktor tak galakkan saya travel lebih 2jam so sya kenala naik flight dr kl ke kelantan.sebab sya fikir nak jga hati suami dan mertua sya iyakan jela.suami xde pun nak bantah mak sedangkan sakit operate bini ada lg dan pantang ngam2 habis.

Last minit tiket flight sje masa puasa dah rm700 pegi balik (duit saya sbb suami takde duit).smpi kat kampung pula benda yg saya tkt mula berlaku.semua nak pegang baby dan main main dgn baby.baby saya semangat untuk umur sebulan lebih dan disebabkan ni bnyk yang pegang baby mcm dh kuat usia 3 bulan.siap bangunkan dr tidur sebab nak main.baby dh banyak kali mengamuk sbb kena kacau tidur.

Bila start menangis semestinya semua lepas tgn.bila di kampung ramai org saya faham akan bising dan riuh tapi ada yang boleh dikawal (contoh mcm mainan mercun selepas 10mlm).ni jga satu hal suami saya tak larang atau hadkan keluarga yang dari terlalu banyak pegang2 baby.


Blk kmpng last min,sndiri takde duit guna duit isteri, dan tak strict bila keluarga nak main2 dgn baby.si menantu tak mampu nak cakap apa2 kalau si suami pn dah benarkan.
Ni belum lagi crite bab bg duit raya dkt keluarganya pn guna duit saya jg….

Sumber : KisahRumahTangga

Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sjM61j

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Mak Mertua “Over”. Sepatutnya Giliran Isteri Balik Raya. Perbuatan Suami Buat Ramai TERDUDUK !!!

Sekianlah artikel Mak Mertua “Over”. Sepatutnya Giliran Isteri Balik Raya. Perbuatan Suami Buat Ramai TERDUDUK !!! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mak Mertua “Over”. Sepatutnya Giliran Isteri Balik Raya. Perbuatan Suami Buat Ramai TERDUDUK !!! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/mak-mertua-over-sepatutnya-giliran.html

Subscribe to receive free email updates: