Lelaki Nyaris Maut Terjerut Tali Ketika Panjat Pokok Kelapa di Kedah

Lelaki Nyaris Maut Terjerut Tali Ketika Panjat Pokok Kelapa di Kedah - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki Nyaris Maut Terjerut Tali Ketika Panjat Pokok Kelapa di Kedah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki Nyaris Maut Terjerut Tali Ketika Panjat Pokok Kelapa di Kedah
link : Lelaki Nyaris Maut Terjerut Tali Ketika Panjat Pokok Kelapa di Kedah

Baca juga


Lelaki Nyaris Maut Terjerut Tali Ketika Panjat Pokok Kelapa di Kedah

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:

Video seorang lelaki dalam lingkungan 20-an terjerut tali ketika sedang mengait kelapa tular di media sosial semalam.



Sumber: Facebook

Kejadian yang berlaku di Kobah, Kota Sarang Semut, Kedah itu sempat dirakam oleh seorang penduduk kampung tersebut yang kebetulan melalui kawasan tersebut.

Dalam video itu kelihatan seorang lelaki berbaju biru dan berseluar pendek sedang tergantung daripada pokok kelapa. Leher dan sebelah tangannya terjerut mengakibatkan mangsa gagal memaut batang pokok kelapa tersebut. Mangsa juga dilihat menggelupur kerana cuba untuk melepaskan dirinya namun akhirnya menjadi lemah kerana jerutan terlampau kuat.

Selepas beberapa ketika, mangsa dilihat kaku dan tidak bergerak lagi membuatkan orang ramai menyangka bahawa dia sudah tidak bernyawa lagi.

Namun, nasib menyebelahi mangsa apabila seorang lelaki datang membantu dengan memanjat pokok tersebut dan memaut badan mangsa. Selepas tali itu dipotong mangsa kemudiannya terus jatuh ke tanah dan dilaporkan selamat tetapi mengalami luka di lehernya akibat cengkaman tali yang kuat.

Sumber: Facebook

Sebuah video kemudian dimuat naik menunjukkan mangsa berlegar-legar ketika dikerumuni orang ramai dan kesan jerutan di lehernya itu sangat jelas kelihatan. Syukur alhamdulillah!



Tonton video di bawah:

Make sure keselamatan terjamin sebelum melakukan apa-apa kerja. Pentingkan keselamatan dulu sebelum benda lain.

Baca: Gadis Cuba Bunuh Diri Dengan Kelar Leher Hubungi Polis Minta Bantuan Kerana Tidak Tahan Kesakitan

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rq9kQ6

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Lelaki Nyaris Maut Terjerut Tali Ketika Panjat Pokok Kelapa di Kedah

Sekianlah artikel Lelaki Nyaris Maut Terjerut Tali Ketika Panjat Pokok Kelapa di Kedah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki Nyaris Maut Terjerut Tali Ketika Panjat Pokok Kelapa di Kedah dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/lelaki-nyaris-maut-terjerut-tali-ketika.html

Subscribe to receive free email updates: