Jenama Pakaian Ini Menggunakan Model Sindrom Down Untuk Kempen Raya, Ini Hasilnya...

Jenama Pakaian Ini Menggunakan Model Sindrom Down Untuk Kempen Raya, Ini Hasilnya... - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jenama Pakaian Ini Menggunakan Model Sindrom Down Untuk Kempen Raya, Ini Hasilnya..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jenama Pakaian Ini Menggunakan Model Sindrom Down Untuk Kempen Raya, Ini Hasilnya...
link : Jenama Pakaian Ini Menggunakan Model Sindrom Down Untuk Kempen Raya, Ini Hasilnya...

Baca juga


Jenama Pakaian Ini Menggunakan Model Sindrom Down Untuk Kempen Raya, Ini Hasilnya...

12 Jun 2017. 11.45 AM

2,709

Gaya Hidup
Jenama Pakaian Ini Menggunakan Model Sindrom Down Untuk Kempen Raya, Ini Hasilnya...
Seringkali kita melihat kebanyakan jenama pakaian di Malaysia menggunakan model yang sempurna sifat, sama ada wajah tempatan mahupun dari luar negara.

Namun, berbeza pula bagi jenama Maqilla yang tampil dengan idea tersendiri untuk menggunakan model yang terdiri dalam kalangan pesakit Sindrom Down.

Kempen itu merupakan sebuah kolaborasi bersama Persatuan Sindrom Down Malaysia dan sebahagian daripada setiap pembelian akan disalurkan kepada persatuan tersebut.

"Di bulan Ramadhan ini, Maqilla Boutique berbesar hati melalui kerjasama dengan Persatuan Sindrom Down Malaysia untuk berbakti kepada golongan istimewa ini.

"Setiap pembelian produk, RM10 akan disalurkan kepada persatuan ini," maklum jenama pakaian itu.

Dua model istimewa yang terbabit untuk kempen raya jenama itu ialah Khoh Hui Qi dan Siti Marina Frohlich.

Kempen jenama pakaian yang menggunakan model luar kotak seperti penghidap Sindrom Down bukan perkara baru dalam industri fesyen antarabangsa.

Jenama pakaian kanak-kanak OshKosh B'gosh pernah menggunakan model kanak-kanak berusia 15 bulan, Asher Nash yang mengalami masalah Sindrom Down.

Jamie Brewer juga pernah menjadi model 'catwalk' ketika Minggu Fesyen New York dua tahun lalu.

Selepas gambar-gambar fotografi kempen raya Maqilla dimuat naik, ia mula tular apabila dikongsikan oleh pengguna Twitter @AinulNunanaa.
 

Koleksi gambar itu telah mendapat lebih 16,000 ulang kicau (retweet) dan 8,000 like.

"Walaupun mereka berbeza namun nampak luar biasa dengan cara tersendiri. Saya sangat sukakan konsep ini," puji @AinulNunanaa.

"Comelnya mereka bergaya. Macam patung," kata @atiqamiraaris.

"Muka mereka unik apabila disolek sebegini, seperti model antarabangsa! Tiadalah asyik muka barbie doll saja," kata @araasyd.

"Akhirnya! bukan model dari instafamous yang semuanya muka serupa. Sangat unik," tulis @farrajane.

"Baju itu seratus kali nampak lebih menarik," kata @_MuhdHariz.





 

Teks oleh: Amri Hassan



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s5hAGC

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Jenama Pakaian Ini Menggunakan Model Sindrom Down Untuk Kempen Raya, Ini Hasilnya...

Sekianlah artikel Jenama Pakaian Ini Menggunakan Model Sindrom Down Untuk Kempen Raya, Ini Hasilnya... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jenama Pakaian Ini Menggunakan Model Sindrom Down Untuk Kempen Raya, Ini Hasilnya... dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/jenama-pakaian-ini-menggunakan-model.html

Subscribe to receive free email updates:

Related Posts :