Janna Nick Nafi Tuduhan Berbaik Dengan Keluarga Sheila Rusly Demi Kepentingan Peribadi

Janna Nick Nafi Tuduhan Berbaik Dengan Keluarga Sheila Rusly Demi Kepentingan Peribadi - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Janna Nick Nafi Tuduhan Berbaik Dengan Keluarga Sheila Rusly Demi Kepentingan Peribadi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Janna Nick Nafi Tuduhan Berbaik Dengan Keluarga Sheila Rusly Demi Kepentingan Peribadi
link : Janna Nick Nafi Tuduhan Berbaik Dengan Keluarga Sheila Rusly Demi Kepentingan Peribadi

Baca juga


Janna Nick Nafi Tuduhan Berbaik Dengan Keluarga Sheila Rusly Demi Kepentingan Peribadi

Hubungan akrab yang terjalin antara pelakon Janna Nick bersama keluarga penerbit, Sheila Rusly mengundang rasa cemburu sesetengah pihak sehingga ada yang menuduh Janna mempunyai kepentingan sendiri agar senang mendapat tawaran lakonan.

Tidak cepat melatah dengan tuduhan sebegitu, Janna menjelaskan beliau ikhlas akrab dengan keluarga Sheila dan hubungan mereka sudah seperti seorang ibu dan anak.

Saya baik dengan kak Sheila bukan atas dasar menagih tawaran berlakon. Pembabitan saya dengan JS Pictures pun tidaklah banyak. Bahkan jadual berlakon saya dengan produksi lain sangat padat. Keakraban kami hanyalah seperti saudara serta ibu dan anak.

Pada masa yang sama, Janna turut menolak dakwaan dirinya serasi jika dijodohkan dengan anak sulung Sheila iaitu Uzair Haqimy yang lebih muda daripadanya dan baru sahaja berusia 21 tahun.

Saya sudah anggap mereka seperti adik sendiri dan tiada apa-apa perasaan, tetapi andai dikatakan takdir dan ketentuan jodoh saya tidak boleh elak. Mana tahu suatu hari akan berlaku begitu, tapi buat masa sekarang inilah yang boleh saya katakan.

Tidak dinafikan Sheila menganggap Janna seperti anaknya dan hubungan mereka berdua juga memang akrab. Apa-apa pun, tidak semua orang bersifat mementingkan diri dan hanya berbaik dengan seseorang kerana ingin mendapatkan sesuatu. Harapnya dengan penjelasan Janna ini, tiada lagi pihak yang membuat tuduhan tentang hubungan beliau dan keluarga Sheila.

Sumber Berita : Harian Metro

Sumber: Beautifulnara



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sJI5nh

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Janna Nick Nafi Tuduhan Berbaik Dengan Keluarga Sheila Rusly Demi Kepentingan Peribadi

Sekianlah artikel Janna Nick Nafi Tuduhan Berbaik Dengan Keluarga Sheila Rusly Demi Kepentingan Peribadi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Janna Nick Nafi Tuduhan Berbaik Dengan Keluarga Sheila Rusly Demi Kepentingan Peribadi dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/janna-nick-nafi-tuduhan-berbaik-dengan.html

Subscribe to receive free email updates: