Cabul Budak Enam Tahun

Cabul Budak Enam Tahun - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Cabul Budak Enam Tahun, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Cabul Budak Enam Tahun
link : Cabul Budak Enam Tahun

Baca juga


Cabul Budak Enam Tahun


KUALA TERENGGANU: Seorang lelaki mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret, di sini, semalam atas tuduhan mencabul seorang kanak-kanak perempuan berusia enam tahun.

Tertuduh, Foo Say Phang, 57, mengangguk faham dan mohon dibicarakan ketika pertuduhan mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan kerana mencabul dibacakan di hadapan Majistret Abdul Hayyi Salim.

Mengikut kertas pertuduhan, lelaki berkenaan didakwa melakukan kekerasan jenayah iaitu mencabul kehormatan dengan memasukkan jari ke dalam kemaluan mangsa yang ketika itu berusia enam tahun di rumah kedai di daerah ini antara jam 9 malam dan 9.30 malam pada 26 Disember hingga 28 Disember 2016.

Bagi kesalahan itu, tertuduh berdepan hukuman penjara sehingga 10 tahun atau denda atau sebat atau mana-mana dua daripada seksaan berkenaan jika sabit kesalahan.

Sejurus pengakuan tidak bersalah tertuduh direkodkan, Abdul Hayyi menetapkan 18 Jun ini sebagai tarikh sebutan semula kes untuk serahan dokumen dan membenarkan tertuduh diikat jamin RM6,500 dengan seorang penjamin.

Pendakwaan dijalankan Pegawai Pendakwa Asisten Superintendan L Rathna.

Sebelum ini, dilaporkan bapa mangsa (pengadu) ketika berada di rumah mereka di daerah Kuala Nerus jam 3 petang pada 31 Disember tahun lalu dimaklumkan mangsa sakit di bahagian kemaluannya.

Seorang lagi anak perempuan pengadu memaklumkan mangsa ada menceritakan tertuduh menggosok dan memasukkan jarinya ke dalam kemaluannya.

Bapa mangsa yang terkejut mendengar cerita itu membawa mangsa ke Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) Kuala Terengganu dan pemeriksaan mendapati ada kesan kemerahan dan koyakan pada kemaluan mangsa sebelum satu laporan dibuat di Balai Polis Kuala Terengganu.-myMetro


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s1i2pr

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Cabul Budak Enam Tahun

Sekianlah artikel Cabul Budak Enam Tahun kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Cabul Budak Enam Tahun dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/cabul-budak-enam-tahun.html

Subscribe to receive free email updates: