VIDEO:Seorang lagi pemimpin PH MENENTANG AES

VIDEO:Seorang lagi pemimpin PH MENENTANG AES - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul VIDEO:Seorang lagi pemimpin PH MENENTANG AES, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : VIDEO:Seorang lagi pemimpin PH MENENTANG AES
link : VIDEO:Seorang lagi pemimpin PH MENENTANG AES

Baca juga


VIDEO:Seorang lagi pemimpin PH MENENTANG AES



BETAPA "BODOHNYA" DAN BEREMOSINYA KITA SUATU KETIKA DAHULU

Edisi Internet Tak Pernah Lupa.

"Kita nak beritahu bahawa, bila kita sampai ke Putrajaya, kalau AES belum ditangguh, kita kerajaan barulah akan menangguhkan perlaksanaan AES."

"Kerajaan beritahu dia kata  AES ini ialah untuk nak melindungi rakyat. Ini bohong. Dia nak sapu duit rakyat. Kita naik kereta masuk lebuhraya, ada tol, dia sapu duit rakyat. Sepanjang lebuhraya ada AES, dia sapu lagi duit rakyat."

Mahfuz Omar, 2012.


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel VIDEO:Seorang lagi pemimpin PH MENENTANG AES

Sekianlah artikel VIDEO:Seorang lagi pemimpin PH MENENTANG AES kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel VIDEO:Seorang lagi pemimpin PH MENENTANG AES dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2019/02/videoseorang-lagi-pemimpin-ph-menentang.html

Subscribe to receive free email updates: