pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan

pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan
link : pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan

Baca juga


pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan

SEORANG penyokong Pakatan Harapan (PH) meminta Kementerian Komunikasi dan Multimedia (KKM) supaya mendesak TV3 membuat permohonan maaf secara terbuka kerana membiarkan pengacara Sherry Al Hadad menyebut ungkapan ‘Malu Apa Bossku’ ketika siaran langsung Anugerah Juara Lagu (AJL) ke-33, bertempat di Axiata Arena, Bukit Jalil malam tadi.
Individu yang dikenali sebagai Shamsul Omar itu juga mahu ungkapan tersebut ditapis untuk siaran ulangan mahupun untuk simpanan arkib pihak TV3.
Shamsul bimbang ungkapan ‘Malu Apa Bossku’ akan mempengaruhi rakyat dengan pengaruh negatif yang dibawa oleh bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak di media sosial.
“Kita perlu lebih tegas dalam menangani pengaruh negatif yang dibawa bekas PM yang semakin melampau mempengaruhi rakyat menerusi media sosial,” katanya.
Sementara itu, Najib nyata teruja kerana slogan kempennya disebut pada malam yang penuh gilang gemilang itu.
“Eh, tadi AJL sebut apa? Kita geng!,” katanya menerusi Facebook.

Menerusi posting berikutnya, Najib memuat naik gambar beliau menampal pelekat slogan berkenaan di beberapa motosikal.
“Lekat cantik-cantik sticker (pelekat), AJL pun dah sebut,” katanya sambil meletakkan tanda pagar #maluapabossku.


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan

Sekianlah artikel pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2019/02/pengacara-ajl-sebut-malu-apa-bossku.html

Subscribe to receive free email updates: