Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim

Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim
link : Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim

Baca juga


Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim

Carian saya di Google mendapati ramai yang didenda dan dipenjarakan kerana menunjukkan isyarat lucah si bawah Seksyen 294 (a) Kanun Keseksaan;
.
“Whoever, to the annoyance of others— (a) does any obscene act in any public place…shall be punished with imprisonment for a term which may extend to three months or with fine or with both.”
.
Tetapi kakak kita yang seorang ni buat kesalahan yang sama tetapi tiada tindakan? Hmmm...
.
*Berdansa itu menyihatkan badan tetapi solat itu menguatkan iman dan sabar. Alhamdulilah... @ Osaka


Firdaus Wong Wai Hung







Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim

Sekianlah artikel Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2019/02/carian-di-google-rupanya-ramai-je.html

Subscribe to receive free email updates: