Waythamoorthy, Tiada Sapa Kata Video tu Video Baru

Waythamoorthy, Tiada Sapa Kata Video tu Video Baru - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Waythamoorthy, Tiada Sapa Kata Video tu Video Baru, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Waythamoorthy, Tiada Sapa Kata Video tu Video Baru
link : Waythamoorthy, Tiada Sapa Kata Video tu Video Baru

Baca juga


Waythamoorthy, Tiada Sapa Kata Video tu Video Baru


Kepada En Waytha Moorthy Ponnusamy
.
1. Tiada siapa yang mengatakan video yang tular itu adalah video baru. Yang menjadi isu adalah isi kandungan yang En Waytha sebut dalam video itu. Jangan alih isu!
.
2. Jangan lupa bahawa anda dan Hindraf juga suka gunakan video dan ucapan lama orang lain dan memetik di luar konteks. 
.
3. Anda sekarang menyalahkan BN & UMNO kononnya bangsa India tertindas lalu membuat demonstrasi pada 2007 tetapi kemudian anda dengan bangganya menerima jawatan sebagai Timb Menteri?
.
4. Walaupun video itu adalah video lama tetapi isi kandungannya adalah baru buat masyarakat Malaysia dan anda masih belum meminta maaf dan menarik balik tuduhan dan fitnah anda itu!
.
En Waytha, anda telah mengkhianati Malaysia di persada antarabangsa dan tidak layak menjadi rakyat Malaysia dengan memburuk-burukkan Malaysia di luar apatah lagi menjadi Menteri & Menteri Perpaduan! 
.
Diminta polis menyiasat dan menahan Waytha Moorthy di bawah SOSMA sebagaimana dicadangkan oleh seorang pemimpin PH.
.
#pecatwaythamoorthy #tangkapwaytamoorthy

Oleh: Firdaus Wong Wai Hung 


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Waythamoorthy, Tiada Sapa Kata Video tu Video Baru

Sekianlah artikel Waythamoorthy, Tiada Sapa Kata Video tu Video Baru kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Waythamoorthy, Tiada Sapa Kata Video tu Video Baru dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/11/waythamoorthy-tiada-sapa-kata-video-tu.html

Subscribe to receive free email updates: