VIDEO: Bila YB Kafir Tak Faham Isu, Kerja MELALAK saja pandai

VIDEO: Bila YB Kafir Tak Faham Isu, Kerja MELALAK saja pandai - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul VIDEO: Bila YB Kafir Tak Faham Isu, Kerja MELALAK saja pandai, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : VIDEO: Bila YB Kafir Tak Faham Isu, Kerja MELALAK saja pandai
link : VIDEO: Bila YB Kafir Tak Faham Isu, Kerja MELALAK saja pandai

Baca juga


VIDEO: Bila YB Kafir Tak Faham Isu, Kerja MELALAK saja pandai





Kementerian Pendidikan telah menyediakan peruntukan terhadap sekolah swasta Cina [sekolah menengah persendirian Cina (SMPC)] yang telah kaya raya. Sila lawati sekolah-sekolah ini, lihat saja bangunan sekolah ini penuh dengan kemewahan.

Kerajaan perlu membuat pertimbangan serius dalam soal peruntukan tahunan dan layanan sama kepada sekolah swasta lain...yang mana banyak sekolah rendah dan menengah persendirian Islam yang lebih memerlukan tetapi tidak diberikan dana.

Hendak membezakan jenis-jenis sekolah pun tidak faham, terus menyerang membabi buta terpekik terlolong seperti orang kerasukan.

Amat menyedihkan jika anak-anak kita melihat perbahasan yang mencelah tanpa kebenaran dengan penuh biadap dan kesombongan.


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel VIDEO: Bila YB Kafir Tak Faham Isu, Kerja MELALAK saja pandai

Sekianlah artikel VIDEO: Bila YB Kafir Tak Faham Isu, Kerja MELALAK saja pandai kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel VIDEO: Bila YB Kafir Tak Faham Isu, Kerja MELALAK saja pandai dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/11/video-bila-yb-kafir-tak-faham-isu-kerja.html

Subscribe to receive free email updates: