Saya guna FB bersuara sikit, Maszlee TERCUNGAP berlari ke Kabinet kembalikan Baucer Buku - Najib Razak

Saya guna FB bersuara sikit, Maszlee TERCUNGAP berlari ke Kabinet kembalikan Baucer Buku - Najib Razak - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Saya guna FB bersuara sikit, Maszlee TERCUNGAP berlari ke Kabinet kembalikan Baucer Buku - Najib Razak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Saya guna FB bersuara sikit, Maszlee TERCUNGAP berlari ke Kabinet kembalikan Baucer Buku - Najib Razak
link : Saya guna FB bersuara sikit, Maszlee TERCUNGAP berlari ke Kabinet kembalikan Baucer Buku - Najib Razak

Baca juga


Saya guna FB bersuara sikit, Maszlee TERCUNGAP berlari ke Kabinet kembalikan Baucer Buku - Najib Razak


Saya guna Facebook bersuara sedikit sahaja Maszlee dah tercungap-cungap berlari ke Kabinet minta kembalikan Baucar Buku.

Belum lagi mahasiswa-mahasiswi kita mogok lapar, guling-guling atas jalan raya.

Pengsan Maszlee nanti.

Baguslah, perkara baik macam Baucar Buku mereka nak u-turn, u-turn lah.

Hari ini, saya mengajak graduan dan mahasiswa bersama-sama saya membuat tuntutan dengan Kerajaan PH.

Kalau Kerajaan tak boleh hormati dan tepati janji untuk hapuskan atau tangguh PTPTN, sekurang-kurangnya kembalikan apa yang saya berikan dulu seperti:-

1) Kembalikan dasar pengecualian bayaran balik PTPTN atau biasiswa kepada SEMUA yang mendapat Ijazah Kelas Pertama

2) Diskaun 20% atas baki hutang untuk penyelesaian penuh pinjaman

3) Diskaun 10% untuk bayaran sekurang-kurangnya 50% daripada baki hutang

4) Diskaun 10 peratus untuk bayaran balik melalui potongan gaji atau debit

5) Kekalkan dasar grace period pembayaran balik pinjaman yang telah saya umumkan daripada 6 bulan kepada 12 bulan setelah tamat Pengajian

6) Kekalkan Pemberian Insentif Khas Geran Sepadan RM500 kepada pencarum Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN

Ini semua yang saya umumkan dalam Bajet 2018 BN tahun lepas.

Jika dulu saya dan Kerajaan BN dengan Bajet RM280 bilion sahaja boleh buat, hari ini tak ada alasan Kerajaan PH yang bangga sangat dengan Bajet lebih RM300 bilion tak boleh buat!

Kita tuntut!

Oleh: Najib Razak


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Saya guna FB bersuara sikit, Maszlee TERCUNGAP berlari ke Kabinet kembalikan Baucer Buku - Najib Razak

Sekianlah artikel Saya guna FB bersuara sikit, Maszlee TERCUNGAP berlari ke Kabinet kembalikan Baucer Buku - Najib Razak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Saya guna FB bersuara sikit, Maszlee TERCUNGAP berlari ke Kabinet kembalikan Baucer Buku - Najib Razak dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/11/saya-guna-fb-bersuara-sikit-maszlee.html

Subscribe to receive free email updates: