(PULAK DAH) PPBM nafi Ali Tinju diterima sebagai ahli

(PULAK DAH) PPBM nafi Ali Tinju diterima sebagai ahli - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (PULAK DAH) PPBM nafi Ali Tinju diterima sebagai ahli, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (PULAK DAH) PPBM nafi Ali Tinju diterima sebagai ahli
link : (PULAK DAH) PPBM nafi Ali Tinju diterima sebagai ahli

Baca juga


(PULAK DAH) PPBM nafi Ali Tinju diterima sebagai ahli


PPBM hari ini menafikan pemimpin gerakan baju merah, Mohd Ali Baharom yang lebih dikenali sebagai Ali Tinju, ialah ahli parti itu.
Sumber PPBM berkata, mereka belum meluluskan permohonan keahliannya.
“Beliau hanya menghantar borang permohonan, tetapi belum diluluskan keahliannya,” katanya kepada FMT.
Terdahulu, bekas anggota tentera yang pernah menyertai “senaman punggung” pada 2012 di luar rumah Pengerusi Bersih ketika itu, Datuk S Ambiga dilaporkan berkata, beliau hilang kepercayaan terhadap Umno susulan dakwaan skandal rasuah mengaitkan bekas perdana menteri, Datuk Seri Najib Razak dan beberapa pimpinan parti itu.
Ali berjanji tidak akan mencetuskan huru-hara atau provokasi dalam parti itu.
“Macam saya kata tadi, apabila berhijrah kena relaks dahulu kerana banyak benda berubah. Apa yang kepimpinan PPBM buat, kita kena ikut, tidak boleh tidak ikut.
“Saya hanya pengikut, bukannya hendak sebarang jawatan parti, bahkan tidak ada bayaran langsung. Saya ingat pesanan Tun Dr Mahathir Mohamad, nak masuk PPBM kena berubah.”-FMT


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel (PULAK DAH) PPBM nafi Ali Tinju diterima sebagai ahli

Sekianlah artikel (PULAK DAH) PPBM nafi Ali Tinju diterima sebagai ahli kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (PULAK DAH) PPBM nafi Ali Tinju diterima sebagai ahli dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/11/pulak-dah-ppbm-nafi-ali-tinju-diterima.html

Subscribe to receive free email updates: