Mudahnya MENIPU Rakyat

Mudahnya MENIPU Rakyat - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mudahnya MENIPU Rakyat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mudahnya MENIPU Rakyat
link : Mudahnya MENIPU Rakyat

Baca juga


Mudahnya MENIPU Rakyat


RASMI: Manifesto PH sudah boleh dicampak.

Tadi, Timbalan Pengarah Biro Strategik dan Dasar PPM berkata dua dokumen sedia ada boleh dijadikan panduan baru bagi menggantikan manifesto Pakatan Harapan.

Dua dokumen itu adalah Kajian Separuh Penggal Rancangan Malaysia ke-11 (KSP RMK11) dan Laporan Belanjawan 2019.

Teringat pada sesi sembang santai hari itu, ada seorang rakan media sosial bertanya saya:

"Jika mereka boleh menipu secara terus-terang apa yang ditulis dalam hitam putih di dalam buku mereka, apa lagi mereka tidak mampu untuk menipu?"

Saya tak ada jawapan untuk dia pada hari itu. Selepas seminggu, saya masih tidak dapat mencari jawapan.

Oleh :Najib Razak 


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Mudahnya MENIPU Rakyat

Sekianlah artikel Mudahnya MENIPU Rakyat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mudahnya MENIPU Rakyat dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/11/mudahnya-menipu-rakyat.html

Subscribe to receive free email updates: