[MENGAIBKAN] Borang Ali Tinju DICONTENG, DIEDAR terbuka, tindakan TIDAK MATANG

[MENGAIBKAN] Borang Ali Tinju DICONTENG, DIEDAR terbuka, tindakan TIDAK MATANG - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [MENGAIBKAN] Borang Ali Tinju DICONTENG, DIEDAR terbuka, tindakan TIDAK MATANG, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [MENGAIBKAN] Borang Ali Tinju DICONTENG, DIEDAR terbuka, tindakan TIDAK MATANG
link : [MENGAIBKAN] Borang Ali Tinju DICONTENG, DIEDAR terbuka, tindakan TIDAK MATANG

Baca juga


[MENGAIBKAN] Borang Ali Tinju DICONTENG, DIEDAR terbuka, tindakan TIDAK MATANG


Hari ini tersebar borang permohonan Ali Tinju untuk menyertai PPBM yang diconteng dengan perkataan "Reject" yang telah tular di media sosial.

Ramai netizen merasa agak kecewa dengan tindakan tidak matang pengurusan PPBM. "Kami juga tidak suka Ali Tinju, tetapi tindakan menconteng borang dan mengedar kepada umum boleh mengaibkan individu tersebut" kata seorang netizen.

Ada juga yang berpandangan tindakan ini akan menjauhkan ahli UMNO yang ingin menyertai PPBM, malah akan membatalkan hasrat mereka kerana risau diaibkan sama seperti Ali Tinju.

Terdapat netizen yang berasa pelik dengan tindakan mengaibkan Ali Tinju sedangkan sebelum ini PPBM mengadakan majlis penyerahan borang oleh Ali Tinju kepadaSetiausaha Agung PPBM, Datuk Marzuki Yahya anjuran PPBM Bahagian Bandar Tun Razak.

Sepatutnya Ali Tinju tidak disambut sedemikian rupa kerana semua sedia maklum siapa Ali Tinju. Sepatutya serah saja borang senyap-senyap dan pertimbangkan sama ada mahu meluluskan atau tidak.

Apapun tindakan mengaibkan Ali Tinju dengan menyebarkan borang diconteng itu merupakan tindakan yang tidak matang dan tidak perlu dilakukan.






Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel [MENGAIBKAN] Borang Ali Tinju DICONTENG, DIEDAR terbuka, tindakan TIDAK MATANG

Sekianlah artikel [MENGAIBKAN] Borang Ali Tinju DICONTENG, DIEDAR terbuka, tindakan TIDAK MATANG kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [MENGAIBKAN] Borang Ali Tinju DICONTENG, DIEDAR terbuka, tindakan TIDAK MATANG dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/11/mengaibkan-borang-ali-tinju-diconteng.html

Subscribe to receive free email updates: