DAP dedah agenda sebenar :saudara sila baca sendiri - Najib Razak

DAP dedah agenda sebenar :saudara sila baca sendiri - Najib Razak - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul DAP dedah agenda sebenar :saudara sila baca sendiri - Najib Razak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : DAP dedah agenda sebenar :saudara sila baca sendiri - Najib Razak
link : DAP dedah agenda sebenar :saudara sila baca sendiri - Najib Razak

Baca juga


DAP dedah agenda sebenar :saudara sila baca sendiri - Najib Razak


Oleh: Najib Razak 

Ini bukan isu perkauman tetapi isu perlembagaan dan kontrak sosial kita serta perlindungan terhadap pelbagai institusi antaranya MARA, UiTM, Askar Melayu DiRaja dan hak-hak mereka di Sabah dan Sarawak.

Hari ini, dua ahli YB DAP mengeluarkan kenyataan yang dinaikkan di laman web rasmi DAP untuk menegaskan "Deklarasi Setapak" yang jadi kerangka ideologi perjuangan  mereka pada tahun 1967 perlu diteruskan. 

Saya nak tanya kenyataan umum dua ahli YB DAP ini juga merupakan pendirian rasmi Menteri Kewangan dan bapanya yang sudah menjadi kerajaan hari ini?

Apakah Deklarasi Setapak yang sangat tegas dan kukuh bahawa gelaran "bumiputera" mesti dimansuhkan? 

Saudara-saudara sila baca sendiri:

https://dapmalaysia.org/statements/2018/11/09/27844/


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel DAP dedah agenda sebenar :saudara sila baca sendiri - Najib Razak

Sekianlah artikel DAP dedah agenda sebenar :saudara sila baca sendiri - Najib Razak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel DAP dedah agenda sebenar :saudara sila baca sendiri - Najib Razak dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/11/dap-dedah-agenda-sebenar-saudara-sila.html

Subscribe to receive free email updates: