VIDEO PENDEDAHAN: “Kami membiayai usaha menjatuhkan BN sejak 2002” - NGO US

VIDEO PENDEDAHAN: “Kami membiayai usaha menjatuhkan BN sejak 2002” - NGO US - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul VIDEO PENDEDAHAN: “Kami membiayai usaha menjatuhkan BN sejak 2002” - NGO US, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : VIDEO PENDEDAHAN: “Kami membiayai usaha menjatuhkan BN sejak 2002” - NGO US
link : VIDEO PENDEDAHAN: “Kami membiayai usaha menjatuhkan BN sejak 2002” - NGO US

Baca juga


VIDEO PENDEDAHAN: “Kami membiayai usaha menjatuhkan BN sejak 2002” - NGO US


Tahniah Pakatan 🍅. Patutlah kelam kabut buat isu surat perisikan Malaysia kepada CIA. Rupanya sudah tahu rahsia mereka akan bocor.
“Kami membiayai usaha menjatuhkan BN sejak 2002” - NGO US
Mamat ini mengaku telah dibawa mengadap Perdana Menteri sebagai tanda terima kasih atas bantuan mereka.

Sumber:Ab Jalil Backer



NED dan rangkaiannya
Ini petikan dari satu forum diadakan di CSIS, sebuah think tank terkenal di ibu negara Amerika pada bulan lepas. Wakil International Republican Institute (IRI) ini menceritakan bantuan mereka untuk pembangkang Malaysia sejak 2002. Katanya, mereka terus membantu pembangkang untuk menjatuhkan kerajaan dengan dana dari NED.
Ceritanya lagi, dia berjumpa pemimpin-pemimpin kanan Pakatan Harapan di pejabat perdana menteri selepas mereka menang dalam pilihan raya 9 Mei lepas. Mereka berterima kasih pada IRI kerana membantu.
Inilah cerita di belakang tabir politik Malaysia yang ramai tidak tahu. Negara asing sangat berminat dengan politik Malaysia dan sudah lama bekerjasama dengan pihak di dalam negara untuk mengubah kerajaan kepada pihak yang mereka suka.

On the surface mungkin nampak seperti tiada masalah. IRI & NED hanyalah organisasi yang menyokong demokrasi dan ketelusan dalam pemerintahan.
Tetapi, siapa boleh jamin tiada campur tangan daripada mereka? Buat semua ni for free? I scratch your back, you scratch mine lah cerita dia. Dulu British masuk Tanah Melayu atas alasan berdagang, sekarang pihak luar boleh juga masuk atas dasar demokrasi (yang pincang). Skrip sama.
Tak masuk lagi bab konon la macam then-opposition takde langsung rasuah apa bagai.
Kalau hang kata aku paranoid, aku kata hang naif.

Asyraf Badhrulhisham 


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel VIDEO PENDEDAHAN: “Kami membiayai usaha menjatuhkan BN sejak 2002” - NGO US

Sekianlah artikel VIDEO PENDEDAHAN: “Kami membiayai usaha menjatuhkan BN sejak 2002” - NGO US kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel VIDEO PENDEDAHAN: “Kami membiayai usaha menjatuhkan BN sejak 2002” - NGO US dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/08/video-pendedahan-kami-membiayai-usaha.html

Subscribe to receive free email updates: