Nota terakhir Tan Sri Azman Mokhtar - Jelaskan Pelaburan Pakaian Dalam

Nota terakhir Tan Sri Azman Mokhtar - Jelaskan Pelaburan Pakaian Dalam - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nota terakhir Tan Sri Azman Mokhtar - Jelaskan Pelaburan Pakaian Dalam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nota terakhir Tan Sri Azman Mokhtar - Jelaskan Pelaburan Pakaian Dalam
link : Nota terakhir Tan Sri Azman Mokhtar - Jelaskan Pelaburan Pakaian Dalam

Baca juga


Nota terakhir Tan Sri Azman Mokhtar - Jelaskan Pelaburan Pakaian Dalam

DALAM satu nota terakhir Tan Sri Azman Mokhtar, beliau menjelaskan status kerugian pelaburan Khazanah berjumlah RM80 juta untuk pegangan 22 peratus dalam sebuah portal perniagaan online, Zivame, yang menjual pakaian dalam wanita yang berpangkalan di India.

Nota yang didedikasikan kepada warga kerja Khazanah itu bertarikh hari ini (Ogos 2, 2018).








Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Nota terakhir Tan Sri Azman Mokhtar - Jelaskan Pelaburan Pakaian Dalam

Sekianlah artikel Nota terakhir Tan Sri Azman Mokhtar - Jelaskan Pelaburan Pakaian Dalam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nota terakhir Tan Sri Azman Mokhtar - Jelaskan Pelaburan Pakaian Dalam dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/08/nota-terakhir-tan-sri-azman-mokhtar.html

Subscribe to receive free email updates: