[FITNAH TERHADAP TENTERA MALAYSIA] Ketenteraan kita Paling Lemah di Asean: Mat Sabu Salah Fakta

[FITNAH TERHADAP TENTERA MALAYSIA] Ketenteraan kita Paling Lemah di Asean: Mat Sabu Salah Fakta - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [FITNAH TERHADAP TENTERA MALAYSIA] Ketenteraan kita Paling Lemah di Asean: Mat Sabu Salah Fakta, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [FITNAH TERHADAP TENTERA MALAYSIA] Ketenteraan kita Paling Lemah di Asean: Mat Sabu Salah Fakta
link : [FITNAH TERHADAP TENTERA MALAYSIA] Ketenteraan kita Paling Lemah di Asean: Mat Sabu Salah Fakta

Baca juga


[FITNAH TERHADAP TENTERA MALAYSIA] Ketenteraan kita Paling Lemah di Asean: Mat Sabu Salah Fakta


MENTERI PERTAHANAN SALAH FAKTA. MASIH MENTALITI PEMBANGKANG.
1. Malaysia bukan ranking terakhir di kalangan negara Asean dalam kedudukan kekuatan ketenteraan. Dalam 10 negara anggota Asean, kita berada di tengah.
Sila rujuk link berikut :
https://www.globalfirepower.com/countries-listing.asp

2. Mentaliti pemimpin pembangkang yang rakus fitnah kerajaan tanpa usul periksa patut dihapus apabila menjadi Menteri Pertahanan. Masyarakat dunia melihat dan menilai, jangan malukan Malaysia.
Jangan sampai kami baling microphone pulak.. - Fairuz Jamaludin FJ


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel [FITNAH TERHADAP TENTERA MALAYSIA] Ketenteraan kita Paling Lemah di Asean: Mat Sabu Salah Fakta

Sekianlah artikel [FITNAH TERHADAP TENTERA MALAYSIA] Ketenteraan kita Paling Lemah di Asean: Mat Sabu Salah Fakta kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [FITNAH TERHADAP TENTERA MALAYSIA] Ketenteraan kita Paling Lemah di Asean: Mat Sabu Salah Fakta dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/08/fitnah-terhadap-tentera-malaysia.html

Subscribe to receive free email updates: