Menteri, Timb. Menteri PH TIDAK HORMAT PM, Tun M

Menteri, Timb. Menteri PH TIDAK HORMAT PM, Tun M - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Menteri, Timb. Menteri PH TIDAK HORMAT PM, Tun M, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Menteri, Timb. Menteri PH TIDAK HORMAT PM, Tun M
link : Menteri, Timb. Menteri PH TIDAK HORMAT PM, Tun M

Baca juga


Menteri, Timb. Menteri PH TIDAK HORMAT PM, Tun M


Kehadiran anggota parlimen terutamanya semasa sesi perbahasan perlu diberi keutamaan walau sesibuk mana kita dan harus menghormati Ketua Majlis iaitu Perdana Menteri mengambil berat perkara ini.

Ia bukan hanya harus diberikan sokongan moral tetapi ia melihatkan kesatupaduan bukan hanya dikalangan jemaah menteri tetapi oleh seluruh anggota pentadbiran.

Rakyat memberikan amanah dan tanggungjawab yang harus dipikul oleh wakil rakyat. Urus tadbir dan jalankan amanah yang diberikan dengan baik.


Sehari selepas teguran Tun M, Menteri dan Timbalan menteri masih gagal memenuhkan kerusi di Parlimen sehinggakan dewan terpaksa di tangguhkan.







Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Menteri, Timb. Menteri PH TIDAK HORMAT PM, Tun M

Sekianlah artikel Menteri, Timb. Menteri PH TIDAK HORMAT PM, Tun M kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Menteri, Timb. Menteri PH TIDAK HORMAT PM, Tun M dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/07/menteri-timb-menteri-ph-tidak-hormat-pm.html

Subscribe to receive free email updates: