[JANGAN PUTAR BELIT AGAMA] Jawapan Ustaz Fais untuk RORA

[JANGAN PUTAR BELIT AGAMA] Jawapan Ustaz Fais untuk RORA - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [JANGAN PUTAR BELIT AGAMA] Jawapan Ustaz Fais untuk RORA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [JANGAN PUTAR BELIT AGAMA] Jawapan Ustaz Fais untuk RORA
link : [JANGAN PUTAR BELIT AGAMA] Jawapan Ustaz Fais untuk RORA

Baca juga


[JANGAN PUTAR BELIT AGAMA] Jawapan Ustaz Fais untuk RORA


Nabeel tak berapa kenal Ustaz RORA ini.

Tapi dikhabarkan beliau seorang pensyarah penjilat kerajaan PH di UPSI.

Nabeel tak tahu apa masalah dia dengan Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang.

Dalam soal ini, Nabeel sependapat dengan Uncle Fais Al Hajari itu. Rasanya ada hadis jelas yang melarang memenuhi janji/nazar yang batil. Takkan Ustaz RORA nak buat-buat tak nampak semata-mata kecenderongan politik Ustaz?

Nabeel suka jawapan uncle Fais Al-Hajari






Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel [JANGAN PUTAR BELIT AGAMA] Jawapan Ustaz Fais untuk RORA

Sekianlah artikel [JANGAN PUTAR BELIT AGAMA] Jawapan Ustaz Fais untuk RORA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [JANGAN PUTAR BELIT AGAMA] Jawapan Ustaz Fais untuk RORA dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/07/jangan-putar-belit-agama-jawapan-ustaz.html

Subscribe to receive free email updates: