Temui Pengundi Di Kedai Kopi Jadi Rutin 'Calon BN' DUN Pulau Tawar

Temui Pengundi Di Kedai Kopi Jadi Rutin 'Calon BN' DUN Pulau Tawar - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Temui Pengundi Di Kedai Kopi Jadi Rutin 'Calon BN' DUN Pulau Tawar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Temui Pengundi Di Kedai Kopi Jadi Rutin 'Calon BN' DUN Pulau Tawar
link : Temui Pengundi Di Kedai Kopi Jadi Rutin 'Calon BN' DUN Pulau Tawar

Baca juga


Temui Pengundi Di Kedai Kopi Jadi Rutin 'Calon BN' DUN Pulau Tawar


JERANTUT: Sembang di kedai kopi menjadi kaedah pilihan calon Barisan Nasional (BN) Dewan Undangan Negeri (DUN) Pulau Tawar, Datuk Nazri Ngah untuk mendampingi masyarakat berbanding mengadakan kempen ceramah.

Naib Ketua UMNO Bahagian Jerantut itu berkata, program santai bersama masyarakat di kedai kopi menawarkan suasana lebih selesa, malah beliau dapat berjumpa semua lapisan masyarakat dengan lebih dekat.

"Saya tidak suka panggil orang datang dengar ceramah kerana ada yang akan rasa bosan, apatah lagi apabila kita bercerita perkara yang mereka tidak minat.

"Sembang di kedai kopi lebih praktikal kerana saya dapat berdepan dengan masyarakat secara lebih dekat dan mereka juga lebih mudah berkongsi sesuatu perkara dengan saya," katanya hari ini.

Menurutnya, DUN Pulau Tawar mempunyai banyak kedai makan serta gerai kecil terutama di penempatan Felda serta kawasan kampung tradisional, sekali gus memudahkan beliau beramah mesra dengan penduduk setempat.

"Sejak mula berkempen pada Sabtu lalu, saya mesti singgah di kedai kopi. Masyarakat pun menyambut saya dengan baik walaupun ada penyokong parti pembangkang di kedai itu," ujarnya.

Pada PRU-13, calon BN, Datuk Dr. Ahmad Shukri meraih 11,048 undi menewaskan calon Pas, Yohanis Ahmad yang mendapat 7,552 undi bagi memastikan BN menang dengan majoriti 3,496 undi. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Temui Pengundi Di Kedai Kopi Jadi Rutin 'Calon BN' DUN Pulau Tawar

Sekianlah artikel Temui Pengundi Di Kedai Kopi Jadi Rutin 'Calon BN' DUN Pulau Tawar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Temui Pengundi Di Kedai Kopi Jadi Rutin 'Calon BN' DUN Pulau Tawar dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/temui-pengundi-di-kedai-kopi-jadi-rutin.html

Subscribe to receive free email updates: