Daim: Ku Nan TIADA KUASA pecat sesiapa

Daim: Ku Nan TIADA KUASA pecat sesiapa - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Daim: Ku Nan TIADA KUASA pecat sesiapa, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Daim: Ku Nan TIADA KUASA pecat sesiapa
link : Daim: Ku Nan TIADA KUASA pecat sesiapa

Baca juga


Daim: Ku Nan TIADA KUASA pecat sesiapa


“(Datuk Seri) Tengku Adnan (Tengku Mansor) tiada kuasa untuk memecat sesiapa.”


Demikian respons bekas Menteri Kewangan, Tun Daim Zainuddin berhubung pemecatannya sebagai ahli Umno.

Pemimpin yang pernah berkhidmat pada zaman pentadbiran Tun Dr Mahathir Mohamad itu mendakwa, Umno merupakan satu pertubuhan haram. 

“Sebagai setiausaha agung, Tengku Adnan bertanggunjawab terhadap kekacauan yang berlaku pada hari ini,” katanya dalam kenyataan kepada Sinar Harian, hari ini.

Selain Daim, Umno turut memecat dua pemimpin veteran lain yang lantang mengkritik parti itu iaitu Tan Sri Rafidah Aziz dan Tan Sri Rais Yatim. 

Menurut Tengku Adnan, surat pemecatan yang ditandatanganinya itu sudah dihantar kepada tiga tokoh tersebut, semalam. Daim sebelum ini membuat kejutan apabila muncul dalam kempen Pakatan Harapan (Harapan) di Pelabuhan Klang dan Lembah Pantai.


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Daim: Ku Nan TIADA KUASA pecat sesiapa

Sekianlah artikel Daim: Ku Nan TIADA KUASA pecat sesiapa kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Daim: Ku Nan TIADA KUASA pecat sesiapa dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/daim-ku-nan-tiada-kuasa-pecat-sesiapa.html

Subscribe to receive free email updates: