Tawaran Kempen Pilihanraya Buat Calon PRU14 Di Blog Pahang Daily Online (PDO)

Tawaran Kempen Pilihanraya Buat Calon PRU14 Di Blog Pahang Daily Online (PDO) - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tawaran Kempen Pilihanraya Buat Calon PRU14 Di Blog Pahang Daily Online (PDO), kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tawaran Kempen Pilihanraya Buat Calon PRU14 Di Blog Pahang Daily Online (PDO)
link : Tawaran Kempen Pilihanraya Buat Calon PRU14 Di Blog Pahang Daily Online (PDO)

Baca juga


Tawaran Kempen Pilihanraya Buat Calon PRU14 Di Blog Pahang Daily Online (PDO)


Pahang Daily Online (PDO) dengan ini menawarkan peluang kepada semua calon-calon PRU14 untuk menggunakan media kami sebagai platform kempen di media sosial. 

Ramai calon-calon baru terutamanya yang masih belum dikenali sepenuhnya oleh para pengundi, terutamanya pengundi luar yang terdiri dari kalangan generasi muda.

Justeru, PDO memberi ruang yang terbuka secara bebas, telus dan adil kepada semua calon untuk mengunakan kemudahan ini.

Pada masa ini, hits kunjungan pelawat ke PDO telah meningkat naik secara mendadak mencecah 30,000 setiap hari, bahkan dijangka terus naik hingga 50,000 - 100,000 pelawat ketika musim PRU14 nanti.

Justeru, gunakan peluang ini untuk membantu kempen calon-calon anda dan jangan mengaharapkan sepenuhnya kepada kempen "atas darat" yang mensasarkan kepada pengundi saluran satu sebenarnya.

Kepada calon-calon yang berminat, boleh whatsapp ke wartawan eksklusif PDO ditalian hotline 011120682238 (24 jam) atau email ke pahangdaily@yahoo.com untuk dapatkan info lanjut. Harap maklum


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Tawaran Kempen Pilihanraya Buat Calon PRU14 Di Blog Pahang Daily Online (PDO)

Sekianlah artikel Tawaran Kempen Pilihanraya Buat Calon PRU14 Di Blog Pahang Daily Online (PDO) kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tawaran Kempen Pilihanraya Buat Calon PRU14 Di Blog Pahang Daily Online (PDO) dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/tawaran-kempen-pilihanraya-buat-calon.html

Subscribe to receive free email updates: