Penasihat DAP, Lim Kit Siang Sah Bertanding Di Parlimen Iskandar Puteri !

Penasihat DAP, Lim Kit Siang Sah Bertanding Di Parlimen Iskandar Puteri ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penasihat DAP, Lim Kit Siang Sah Bertanding Di Parlimen Iskandar Puteri !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penasihat DAP, Lim Kit Siang Sah Bertanding Di Parlimen Iskandar Puteri !
link : Penasihat DAP, Lim Kit Siang Sah Bertanding Di Parlimen Iskandar Puteri !

Baca juga


Penasihat DAP, Lim Kit Siang Sah Bertanding Di Parlimen Iskandar Puteri !


JOHOR BAHRU: Penyandang kerusi Parlimen Gelang Patah (kini Iskandar Puteri), Lim Kit Siang kekal bertanding di kerusi sama pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU-14).

Pengumuman itu dibuat oleh Setiausaha Agung DAP, Lim Guang Eng pada majlis Jamuan Makan Malam Dana Pilihanraya Kawasan Parlimen Iskandar Puteri di Restoran Pekin Sutera, Sutera Mall, Skudai di sini malam ini.

Pada PRU-13, Penasihat DAP itu menewaskan bekas Menteri Besar, Datuk Abdul Ghani Othman dengan majoriti 14,762 undi.

Sejak 1969 sehingga 2013, Kit Siang telah bertanding di tujuh kerusi Parlimen berbeza di Melaka, Pulau Pinang, Perak dan Johor dan sekali tewas di Parlimen Bukit Bendera pada 1999. #sumber




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Penasihat DAP, Lim Kit Siang Sah Bertanding Di Parlimen Iskandar Puteri !

Sekianlah artikel Penasihat DAP, Lim Kit Siang Sah Bertanding Di Parlimen Iskandar Puteri ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Penasihat DAP, Lim Kit Siang Sah Bertanding Di Parlimen Iskandar Puteri ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/penasihat-dap-lim-kit-siang-sah.html

Subscribe to receive free email updates: