Pemandu teksi bersuara: ' Tak cukup ', Jangan Ingat Kami 5 Tahun Sekali Saja

Pemandu teksi bersuara: ' Tak cukup ', Jangan Ingat Kami 5 Tahun Sekali Saja - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pemandu teksi bersuara: ' Tak cukup ', Jangan Ingat Kami 5 Tahun Sekali Saja, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pemandu teksi bersuara: ' Tak cukup ', Jangan Ingat Kami 5 Tahun Sekali Saja
link : Pemandu teksi bersuara: ' Tak cukup ', Jangan Ingat Kami 5 Tahun Sekali Saja

Baca juga


Pemandu teksi bersuara: ' Tak cukup ', Jangan Ingat Kami 5 Tahun Sekali Saja



Kebanyakan pemandu teksi yang ditemui semalam berkata inisiatif yang diberikan sebanyak RM800 menerusi Kad Bantuan Teksi 1Malaysia tidak cukup memandangkan keadaan ekonomi sekarang. 

Bagaimanapun mereka tetap berterima kasih dan bersyukur dengan pemberian itu dan berharap kerajaan akan sentiasa membantu pemandu teksi.

Semalam Perdana Menteri sementara, Datuk Seri Najib Razak dalam satu majlis bersama 10,000 pemandu teksi mengumumkan pemberian Kad Bantuan Teksi 1Malaysia yang bernilai RM800 bagi membantu meringankan kos bahan api hampir 67,000 pemandu teksi.

Pemandu boleh menggunakan kad itu untuk mengisi gas atau petrol di stesen minyak Petronas.

Pada masa sama, Najib turut mengumumkan semua pemandu teksi yang layak memohon BR1M akan menerima kelulusan secara automatik. - mk



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Pemandu teksi bersuara: ' Tak cukup ', Jangan Ingat Kami 5 Tahun Sekali Saja

Sekianlah artikel Pemandu teksi bersuara: ' Tak cukup ', Jangan Ingat Kami 5 Tahun Sekali Saja kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pemandu teksi bersuara: ' Tak cukup ', Jangan Ingat Kami 5 Tahun Sekali Saja dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/pemandu-teksi-bersuara-tak-cukup-jangan.html

Subscribe to receive free email updates: