PBS Lapor Polis, Nafikan Dakwaan Parti Itu Keluar Barisan Nasional !

PBS Lapor Polis, Nafikan Dakwaan Parti Itu Keluar Barisan Nasional ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PBS Lapor Polis, Nafikan Dakwaan Parti Itu Keluar Barisan Nasional !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PBS Lapor Polis, Nafikan Dakwaan Parti Itu Keluar Barisan Nasional !
link : PBS Lapor Polis, Nafikan Dakwaan Parti Itu Keluar Barisan Nasional !

Baca juga


PBS Lapor Polis, Nafikan Dakwaan Parti Itu Keluar Barisan Nasional !


KOTA KINABALU: Setiausaha Agung Parti Bersatu Sabah (PBS), Datuk Johnny Mositun hari ini membuat laporan polis berhubung dakwaan kononnya beliau mengumumkan parti itu sudah meninggalkan Barisan Nasional (BN).

Mositun yang ditemani peguam dan beberapa pemimpin PBS membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Kinabalu, di Karamusing, pagi tadi.

Beliau berkata, tuduhan itu amat serius dan meminta polis mengambil tindakan tegas di bawah Akta Anti-berita Tidak Benar 2018.

“Saya terkilan dengan kenyataan tersebut dan menafikan ada membuat pengumuman berkenaan. Ia sudah tular di media sosial dan ini boleh menjejaskan keluarga serta kedudukan saya dalam parti. Apa yang ditularkan langsung tidak benar,” katanya.

Beliau juga percaya individu yang menularkan tuduhan berkenaan berniat jahat dan sengaja menjejaskan kredibiliti PBS serta BN.

Mesej yang tular menerusi aplikasi WhatsApp itu diterimanya kira-kira 9.30 malam tadi yang menyatakan beliau mengumumkan PBS sah keluar daripada BN. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel PBS Lapor Polis, Nafikan Dakwaan Parti Itu Keluar Barisan Nasional !

Sekianlah artikel PBS Lapor Polis, Nafikan Dakwaan Parti Itu Keluar Barisan Nasional ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PBS Lapor Polis, Nafikan Dakwaan Parti Itu Keluar Barisan Nasional ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/pbs-lapor-polis-nafikan-dakwaan-parti.html

Subscribe to receive free email updates: