[PAS TAK SAMA MACAM DULU] Aku 38 Tahun dalam Pas, Bang Mat tahu semua

[PAS TAK SAMA MACAM DULU] Aku 38 Tahun dalam Pas, Bang Mat tahu semua - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [PAS TAK SAMA MACAM DULU] Aku 38 Tahun dalam Pas, Bang Mat tahu semua, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [PAS TAK SAMA MACAM DULU] Aku 38 Tahun dalam Pas, Bang Mat tahu semua
link : [PAS TAK SAMA MACAM DULU] Aku 38 Tahun dalam Pas, Bang Mat tahu semua

Baca juga


[PAS TAK SAMA MACAM DULU] Aku 38 Tahun dalam Pas, Bang Mat tahu semua



Presiden Parti Amanah Negara (AMANAH) Mohamad Sabu menggesa rakyat Kedah menyokong Pakatan Harapan (HARAPAN) di bawah simbol PKR pada Pilihan Raya Umum ke-14 nanti.

Ini kerana, dakwa Mat Sabu, PAS kini tidak sama seperti dahulu dan dilihat cenderung bekerjasama dengan BN.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada majlis ceramah perdana di Hutan Kampung dekat Alor Setar malam tadi. 

https://www.kinitv.com/video/59195O74 - Mahfuz dicalon pertahan Pokok Sena

Menepati ramalan, Naib Presiden AMANAH, Datuk Mahfuz Omar, yang merupakan penyandang anggota Parlimen Pokok Sena diumum bertanding di kerusi parlimen itu pada PRU14 ini.



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel [PAS TAK SAMA MACAM DULU] Aku 38 Tahun dalam Pas, Bang Mat tahu semua

Sekianlah artikel [PAS TAK SAMA MACAM DULU] Aku 38 Tahun dalam Pas, Bang Mat tahu semua kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [PAS TAK SAMA MACAM DULU] Aku 38 Tahun dalam Pas, Bang Mat tahu semua dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/pas-tak-sama-macam-dulu-aku-38-tahun.html

Subscribe to receive free email updates: