"Parti Bersama Malaysia" Tanding 20 Kerusi DUN & Lima Parlimen Di Pulau Pinang

"Parti Bersama Malaysia" Tanding 20 Kerusi DUN & Lima Parlimen Di Pulau Pinang - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul "Parti Bersama Malaysia" Tanding 20 Kerusi DUN & Lima Parlimen Di Pulau Pinang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Parti Bersama Malaysia" Tanding 20 Kerusi DUN & Lima Parlimen Di Pulau Pinang
link : "Parti Bersama Malaysia" Tanding 20 Kerusi DUN & Lima Parlimen Di Pulau Pinang

Baca juga


"Parti Bersama Malaysia" Tanding 20 Kerusi DUN & Lima Parlimen Di Pulau Pinang


GEORGE TOWN: Parti Bersama Malaysia (MU), parti yang berteraskan kerja-kerja komuniti, hari ini mengumumkan akan bertanding 20 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dan lima kerusi Parlimen di negeri ini pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14).

Presidennya Tan Gim Theam berkata MU membuat keputusan bertanding dalam PRU14 untuk memberi pilihan kepada penduduk negeri ini memilih wakil rakyat mereka.

"Calon-calon yang dipilih (untuk bertanding) adalah berdasarkan kerja-kerja komuniti yang mereka sertai sejak beberapa tahun lepas di mana mereka telah memahami isu-isu kawasan masing-masing," katanya dalam sidang akhbar pengumuman calon parti di sini, hari ini.

Beliau berkata parti itu tidak membuat sebarang manifesto, sebaliknya setiap calon akan membuat janji kepada masyarakat di kawasan mereka bertanding yang akan ditunaikan sekiranya menang pada PRU14.

Parti Bersama Malaysia atau lebih dikenali sebagai Malaysian United (MU) telah ditubuhkan pada 2015 dan mendaftar dengan rasminya pada 2016. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel "Parti Bersama Malaysia" Tanding 20 Kerusi DUN & Lima Parlimen Di Pulau Pinang

Sekianlah artikel "Parti Bersama Malaysia" Tanding 20 Kerusi DUN & Lima Parlimen Di Pulau Pinang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "Parti Bersama Malaysia" Tanding 20 Kerusi DUN & Lima Parlimen Di Pulau Pinang dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/parti-bersama-malaysia-tanding-20.html

Subscribe to receive free email updates: