Muhyiddin: Khaled pun belum tentu kekal MB

Muhyiddin: Khaled pun belum tentu kekal MB - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Muhyiddin: Khaled pun belum tentu kekal MB, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Muhyiddin: Khaled pun belum tentu kekal MB
link : Muhyiddin: Khaled pun belum tentu kekal MB

Baca juga


Muhyiddin: Khaled pun belum tentu kekal MB

PRU14 | Presiden BERSATU Tan Sri Muhyiddin Yassin membalas semula kenyataaan Menteri Besar sementara Johor Datuk Seri Khaled Nordin yang mahu memastikan kekalahannya pada PRU ke-14.
Bercakap pada sidang media di pagoh hari ini, beliau berkata Khaled sendiri belum pasti menang dalam pilihan raya umum kali ini.
"Saya dengar Khalid pun bertanding di dua tempat, kalau kalah di satu kerusi dia masih boleh menang di satu lagi kerusi, jadi masih ada harapan.
"Saya nak tanya dia sama ada masih kekal di (DUN) Permas atau pindah ke kawasan lain, masih kekal sebagai MB atau tidak.
"Kalau nak menang, beliau kena jaga betul-betul kawasan," kata bekas timbalan perdana menteri itu.
Memetik Utusan Online 15 April lalu, Khaled yang merupakan pengerusi BN Johor berkata BN bertekad untuk memastikan kekalahan Muhyiddin di mana sahaja kerusi yang ditandinginya.
"Dalam pilihan raya, setiap parti hendak pastikan lawan mereka tidak menang...Kita akan pastikan Muhyiddin kalah di semua kerusi yang dia bertanding," kata Khaled.


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Muhyiddin: Khaled pun belum tentu kekal MB

Sekianlah artikel Muhyiddin: Khaled pun belum tentu kekal MB kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Muhyiddin: Khaled pun belum tentu kekal MB dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/muhyiddin-khaled-pun-belum-tentu-kekal.html

Subscribe to receive free email updates: