Ketua Pemuda UMNO Pahang, Di Jangka Wakili BN Pertahan Kerusi Parlimen Paya Besar

Ketua Pemuda UMNO Pahang, Di Jangka Wakili BN Pertahan Kerusi Parlimen Paya Besar - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ketua Pemuda UMNO Pahang, Di Jangka Wakili BN Pertahan Kerusi Parlimen Paya Besar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ketua Pemuda UMNO Pahang, Di Jangka Wakili BN Pertahan Kerusi Parlimen Paya Besar
link : Ketua Pemuda UMNO Pahang, Di Jangka Wakili BN Pertahan Kerusi Parlimen Paya Besar

Baca juga


Ketua Pemuda UMNO Pahang, Di Jangka Wakili BN Pertahan Kerusi Parlimen Paya Besar


KUANTAN:  Ketua Pemuda UMNO Negeri Pahang, Mohd Shahar Abdullah dijangka tiada halangan untuk menjadi calon Barisan Nasional (BN) untuk bertanding di kerusi Parlimen Paya Besar pada PRU14 ini.

Biar pun pengumuman rasmi belum di buat, namun berdasarkan kepada situasi semasa nama beliau dilihat berpotensi untuk diketengahkan bagi mewakili generasi muda.

Shahar, yang juga merupakan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Paya Besar dilihat calon terbaik untuk menggantikan Allahyarham Datuk Seri Abdul Manan Ismail yang meninggal dunia pada Februari lalu.

Beliau yang merupakan anak peneroka Felda Panching Selatan itu dijangka tidak mempunyai halangan untuk mempertahankan kerusi Parlimen Paya Besar yang merupakan kubu kuat BN selama ini. 

Pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13), Abdul Manan yang juga Ketua UMNO Bahagian Paya Besar, menang dengan majoriti 7,715 undi.

Beliau menewaskan calon Parti Keadilan Rakyat (PKR), Murnie Hidayah Anuar dan calon Bebas, Zahari Mamat. #PDO


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Ketua Pemuda UMNO Pahang, Di Jangka Wakili BN Pertahan Kerusi Parlimen Paya Besar

Sekianlah artikel Ketua Pemuda UMNO Pahang, Di Jangka Wakili BN Pertahan Kerusi Parlimen Paya Besar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ketua Pemuda UMNO Pahang, Di Jangka Wakili BN Pertahan Kerusi Parlimen Paya Besar dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/ketua-pemuda-umno-pahang-di-jangka.html

Subscribe to receive free email updates: