Keputusan ROS "Lanjut Tempoh" Pemilihan Tak Jadi Isu Status Sah Parti UMNO

Keputusan ROS "Lanjut Tempoh" Pemilihan Tak Jadi Isu Status Sah Parti UMNO - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Keputusan ROS "Lanjut Tempoh" Pemilihan Tak Jadi Isu Status Sah Parti UMNO, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Keputusan ROS "Lanjut Tempoh" Pemilihan Tak Jadi Isu Status Sah Parti UMNO
link : Keputusan ROS "Lanjut Tempoh" Pemilihan Tak Jadi Isu Status Sah Parti UMNO

Baca juga


Keputusan ROS "Lanjut Tempoh" Pemilihan Tak Jadi Isu Status Sah Parti UMNO


JOHOR BAHRU: Timbalan Menteri Dalam Negeri Datuk Nur Jazlan Mohamed berkata keputusan Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) untuk melanjutkan tempoh pemilihan parti tidak menjadi isu kepada status UMNO sebagai sebuah parti yang sah.

Beliau berkata tindakan ROS itu berdasarkan perlembagaan UMNO.

"Keputusan ROS merupakan kata putus kepada perlembagaan UMNO, jadi ROS telah meluluskan lanjutan tempoh masa pemilihan berkenaan berdasarkan kepada perlembagaan UMNO yang sekarang ini. Jadi tidak timbul isu sama ada orang mengatakan UMNO tidak sah dan sebagainya," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menghadiri program bersama masyarakat Tiong Hua di Taman Bukit Kempas.

Menurutnya hal berkaitan UMNO itu berbeza dengan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) yang kini dibubarkan sementara akibat gagal mengemukakan dokumen yang diminta ROS berhubung minit mesyuarat cawangan, bahagian dan pusat serta perihal penyata kewangan parti itu. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Keputusan ROS "Lanjut Tempoh" Pemilihan Tak Jadi Isu Status Sah Parti UMNO

Sekianlah artikel Keputusan ROS "Lanjut Tempoh" Pemilihan Tak Jadi Isu Status Sah Parti UMNO kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Keputusan ROS "Lanjut Tempoh" Pemilihan Tak Jadi Isu Status Sah Parti UMNO dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/keputusan-ros-lanjut-tempoh-pemilihan.html

Subscribe to receive free email updates: