DAP anti Malayu?? baca dulu

DAP anti Malayu?? baca dulu - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul DAP anti Malayu?? baca dulu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : DAP anti Malayu?? baca dulu
link : DAP anti Malayu?? baca dulu

Baca juga


DAP anti Malayu?? baca dulu


Dasar tender terbuka bagi semua perolehan, perbekalan dan projek kerajaan negeri Pulau Pinang telah dilaksanakan sejak tahun 2008. Menurut Laporan Ketua Audit Negara, kerajaan negeri berjaya menyempurnakan 99.75% projek dengan membelanjakan hanya 55% daripada jumlah yang diperuntukkan. Ini adalah akibat penjimatan yang dibuat daripada tender terbuka.

Apabila kontraktor Melayu berjaya memenangi 90% daripada semua kontrak kerajaan negeri Pulau Pinang melalui sistem tender terbuka, MCA mendakwa kerajaan negeri anti-Cina kerana menyokong kontraktor Melayu. Pada masa yang sama, UMNO mendakwa kerajaan negeri anti-Melayu kerana melaksanakan dasar tender terbuka yang berdaya saing.

Hakikatnya, kerajaan negeri Pakatan Harapan bukan anti-Cina atau anti-Melayu, hanya anti-rasuah!


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel DAP anti Malayu?? baca dulu

Sekianlah artikel DAP anti Malayu?? baca dulu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel DAP anti Malayu?? baca dulu dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/dap-anti-malayu-baca-dulu.html

Subscribe to receive free email updates: