Bekas Setiausaha Agung MIC Jadi Calon 'GS' Bagi PRU14 Di Pahang

Bekas Setiausaha Agung MIC Jadi Calon 'GS' Bagi PRU14 Di Pahang - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bekas Setiausaha Agung MIC Jadi Calon 'GS' Bagi PRU14 Di Pahang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bekas Setiausaha Agung MIC Jadi Calon 'GS' Bagi PRU14 Di Pahang
link : Bekas Setiausaha Agung MIC Jadi Calon 'GS' Bagi PRU14 Di Pahang

Baca juga


Bekas Setiausaha Agung MIC Jadi Calon 'GS' Bagi PRU14 Di Pahang


KUANTAN: Bekas Setiausaha Agung MIC, Datuk S Kumar adalah antara 54 calon PAS dan Gagasan Sejahtera yang akan bertanding di negeri ini pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

Kumar, 45, yang juga Presiden Parti Generasi Baru akan bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Tanah Rata yang terletak di bawah Parlimen Cameron Highlands.

Pencalonannya diumumkan Pesuruhjaya PAS Pahang, Rosli Abdul Jabar pada majlis pengisytiharan calon PAS dan Gagasan Sejahtera Pahang pada PRU-14 di Padang Awam Cenderawasih, di sini, malam tadi. Turut hadir Timbalan Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man. #sumber



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Bekas Setiausaha Agung MIC Jadi Calon 'GS' Bagi PRU14 Di Pahang

Sekianlah artikel Bekas Setiausaha Agung MIC Jadi Calon 'GS' Bagi PRU14 Di Pahang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bekas Setiausaha Agung MIC Jadi Calon 'GS' Bagi PRU14 Di Pahang dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/bekas-setiausaha-agung-mic-jadi-calon.html

Subscribe to receive free email updates: