Bekas AJK UMNO Indera Mahkota, Lawan Najib Di Pekan PRU-14 Ini !

Bekas AJK UMNO Indera Mahkota, Lawan Najib Di Pekan PRU-14 Ini ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bekas AJK UMNO Indera Mahkota, Lawan Najib Di Pekan PRU-14 Ini !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bekas AJK UMNO Indera Mahkota, Lawan Najib Di Pekan PRU-14 Ini !
link : Bekas AJK UMNO Indera Mahkota, Lawan Najib Di Pekan PRU-14 Ini !

Baca juga


Bekas AJK UMNO Indera Mahkota, Lawan Najib Di Pekan PRU-14 Ini !


KUANTAN: Bekas Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian Indera Mahkota, Kamarul Ariffin Mohd Shahar (foto), 45, bakal berdepan dengan  Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak di Parlimen Pekan pada PRU14 ini. 

Kamarul yang juga kini merupakan Ketua PPBM Bahagian Indera Mahkota menjadi AJK UMNO bahagian itu bagi penggal 2013-2017 lalu. Beliau bertindak keluar parti keramat itu tahun lalu untuk menyertai PPBM. 

Nama beliau tersenarai sebagai calon pada pengumuman rasmi senarai calon PPBM di Mentakab kelmarin. #PDO


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Bekas AJK UMNO Indera Mahkota, Lawan Najib Di Pekan PRU-14 Ini !

Sekianlah artikel Bekas AJK UMNO Indera Mahkota, Lawan Najib Di Pekan PRU-14 Ini ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bekas AJK UMNO Indera Mahkota, Lawan Najib Di Pekan PRU-14 Ini ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/bekas-ajk-umno-indera-mahkota-lawan.html

Subscribe to receive free email updates: