Adnan: BN Pahang Di Jangka Tampil Tiga Muka Baharu DUN, Parlimen

Adnan: BN Pahang Di Jangka Tampil Tiga Muka Baharu DUN, Parlimen - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Adnan: BN Pahang Di Jangka Tampil Tiga Muka Baharu DUN, Parlimen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Adnan: BN Pahang Di Jangka Tampil Tiga Muka Baharu DUN, Parlimen
link : Adnan: BN Pahang Di Jangka Tampil Tiga Muka Baharu DUN, Parlimen

Baca juga


Adnan: BN Pahang Di Jangka Tampil Tiga Muka Baharu DUN, Parlimen


BENTONG: Barisan Nasional (BN) Pahang dijangka menampilkan sekurang-kurangnya tiga muka baharu untuk menjadi calon peringkat Dewan Undangan Negeri (DUN) dan Parlimen pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14 nanti).

Pengerusinya Datuk Seri Adnan Yaakob berkata tiga kawasan berkenaan termasuk Parlimen Paya Besar dan DUN Lepar, yang masing-masing kematian penyandangnya, manakala satu lagi kerusi DUN.

"Tidak ramai calon baharu kerana calon lama masih diterima ramai termasuk saya.

"Saya difahamkan calon peringkat Parlimen, semua dah terima watikah dua hari lepas, manakala untuk peringkat DUN dikatakan diberi esok oleh Pengerusi BN Datuk Seri Najib Tun Razak.

"Jika betul, saya akan mengumumkannya pada Isnin atau Selasa bersama-sama dengan pengumuman Manifesto BN Negeri. Sebelum ini, dah dua kali mesyuarat untuk bincangkan perkara ini (tetapi) ada satu dua kerusi yang belum muktamad," katanya kepada pemberita selepas merasmikan penutupan 'Program Jom Ride For Tok Nan' di Felda Sungai Kemahal di sini, hari ini


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Adnan: BN Pahang Di Jangka Tampil Tiga Muka Baharu DUN, Parlimen

Sekianlah artikel Adnan: BN Pahang Di Jangka Tampil Tiga Muka Baharu DUN, Parlimen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Adnan: BN Pahang Di Jangka Tampil Tiga Muka Baharu DUN, Parlimen dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/adnan-bn-pahang-di-jangka-tampil-tiga.html

Subscribe to receive free email updates: