16 ahli Umno Cabar KESAHIHAN UMNO di mahkamah, mahu ROS bubarkan Umno

16 ahli Umno Cabar KESAHIHAN UMNO di mahkamah, mahu ROS bubarkan Umno - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 16 ahli Umno Cabar KESAHIHAN UMNO di mahkamah, mahu ROS bubarkan Umno, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 16 ahli Umno Cabar KESAHIHAN UMNO di mahkamah, mahu ROS bubarkan Umno
link : 16 ahli Umno Cabar KESAHIHAN UMNO di mahkamah, mahu ROS bubarkan Umno

Baca juga


16 ahli Umno Cabar KESAHIHAN UMNO di mahkamah, mahu ROS bubarkan Umno





Peguam Mohd Haniff Khatri Abdulla yang mewakili 16 anggota Umno memfailkan permohonan semakan kehakiman untuk mencabar keputusan Pendaftar Pertubuhan (ROS) yang melanjutkan tempoh pemilihan parti sehingga April tahun depan.

Berikutan itu katanya, ramai ahli parti berkata majlis tertinggi serta bahagian parti tidak lagi wujud hari ini manakala cawangan berkuatkuasa 1 Mac.

Mereka memohon supaya Umno dibubarkan sebaik sahaja ROS menyelesaikan siasatannya berhubung dakwaan melanggar perlembagaan

Sementara itu, ketua cawangan Umno Kampung Pandan Salihudin Ahmad Khalid yang merupakan salah seorang plaintif berkata beliau telah menulis kepada ROS untuk bertanya mengenai status parti itu dan tidak menerima apa-apa jawapan.


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel 16 ahli Umno Cabar KESAHIHAN UMNO di mahkamah, mahu ROS bubarkan Umno

Sekianlah artikel 16 ahli Umno Cabar KESAHIHAN UMNO di mahkamah, mahu ROS bubarkan Umno kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 16 ahli Umno Cabar KESAHIHAN UMNO di mahkamah, mahu ROS bubarkan Umno dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/16-ahli-umno-cabar-kesahihan-umno-di.html

Subscribe to receive free email updates: