Kehadiran Tun Dr Mahathir Gagal Tarik Perhatian Pengundi Pekan !

Kehadiran Tun Dr Mahathir Gagal Tarik Perhatian Pengundi Pekan ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kehadiran Tun Dr Mahathir Gagal Tarik Perhatian Pengundi Pekan !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kehadiran Tun Dr Mahathir Gagal Tarik Perhatian Pengundi Pekan !
link : Kehadiran Tun Dr Mahathir Gagal Tarik Perhatian Pengundi Pekan !

Baca juga


Kehadiran Tun Dr Mahathir Gagal Tarik Perhatian Pengundi Pekan !


PEKAN: Kehadiran Pengerusi Pakatan Harapan (PH) Tun Dr Mahathir Mohamed di Felda Chini di sini hari ini, dilihat gagal menarik perhatian masyarakat Pekan.

Program pertama yang melibatkan bekas perdana menteri itu berlangsung di halaman rumah seorang penduduk di Kampung Gumum membabitkan pertemuan dengan masyarakat Orang Asli dan hanya menarik kira-kira 50 penduduk.

Dr Mahathir yang juga Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) seterusnya membuat kemunculan pada Ceramah Perdana Selamatkan Malaysia di Felda Chini 2 di sini yang bermula pada 8.30 malam dengan jumlah yang hadir dianggarkan hanya sekitar 500 orang.

Ceramah perdana itu turut melibatkan pemimpin parti dalam PH antaranya Presiden Parti Amanah Negara Mohamad Sabu, Leong Ngah Ngah (DAP), Ronnie Liu (DAP), Syed Saddiq Syed Abdul Rahman (PPBM) dan Presiden Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak) Mazlan Aliman.

Pekan merupakan kawasan parlimen yang diwakili Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Dr Mahathir dalam ucapannya sebelum ini mengakui kunjungannya ke kawasan yang disifatkan kubu kuat UMO itu bertujuan mengajak rakyat menukar kerajaan pada pilihan raya umum akan datang. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Kehadiran Tun Dr Mahathir Gagal Tarik Perhatian Pengundi Pekan !

Sekianlah artikel Kehadiran Tun Dr Mahathir Gagal Tarik Perhatian Pengundi Pekan ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kehadiran Tun Dr Mahathir Gagal Tarik Perhatian Pengundi Pekan ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/03/kehadiran-tun-dr-mahathir-gagal-tarik.html

Subscribe to receive free email updates: